judith-g Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Ung kattugle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ser ut som ugleungen var like nysgjerrig på deg som du på den. God fokus midt i trynet og aua på'n. Jeg ville forsøkt en aldri sa liten demping av lyset separat der høylyset blir en tanke for kraftig ute mot venstre. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ikke så ofte en kommer over slike motiv. Fint at du fikk tatt bilde ,og så er det jo et godt bilde av den nysgjerrige ugleungen. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Dette var en fin og spesiell fangst! 1 Lenke til kommentar
judith-g Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Ser ut som ugleungen var like nysgjerrig på deg som du på den. God fokus midt i trynet og aua på'n. Jeg ville forsøkt en aldri sa liten demping av lyset separat der høylyset blir en tanke for kraftig ute mot venstre. Roar Ser den Roar og prøvde å dempe lyset, men var ikke lett å få pent. Legger ut et alternativ, men selv med litt feil lys så liker jeg selv best nr1. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Så søt den er. Et flott skudd dette hvor skarphet , farger og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Slett ikke noe hverdagsmotiv dette her. Det må være en flott opplevelse å komme så tett på en sånn. Meget fint utført ! Hva slags objektiv brukte du ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
judith-g Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Slett ikke noe hverdagsmotiv dette her. Det må være en flott opplevelse å komme så tett på en sånn. Meget fint utført ! Hva slags objektiv brukte du ? Mvh. Rolf Sigma 70-200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg