Gå til innhold

eksamen i anatomi, en umotivert sykepleierstudent

Flaaffy

Anbefalte innlegg

Heihei! Alle fine folk der ute!

jeg er en sykepleierstudent (begynte i år), som dere kanskje vet har man anatomieksamen på sykepleie studiet. Jeg var avgangselev i år, dvs at jeg kom rett fra vgs, men for det om har jeg ikke utrolig mye kunnskap om anatomi og sånt. jeg leser og leser uten å lykkes, uten å huske. 

da lurer jeg på om det er noen syp.studenter her evt. tidligere studenter? hvordan studerer/studerte dere? hvordan gikk det på eksamen? var det vanskelig? hvilke tipser har dere til en umotivert student. jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal studere. det har gått nesten en måned og jeg har ikke kommet godt i gang med lesinga. veldig skuffet. blir veldig glad om noen kommer med noen fine råd jeg kan bruke. jeg sliter veldig mye med anatomien nå. og hvis det fortsetter sånn, kommer jeg ikke til å klare det selv på 3.eller 4. værså snill og kom med noen bra råd.  tusen takk på forhånd. 

hilsen en umotivert og forvirret sykepleierstudent. eksamen er 17.12.15 forresten.  :confused:  :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei  :) jeg er tredje års student.

Anatomi er et pugge fag og sån er det bare, jeg er veldig glemsk og har store problemer med å pugge, men jeg kom gjennom det med en C så er relativt fornøyd. 

Jeg brukte mye internett og filmer for å forstå det jeg leste og hvordan ting fungerer, dette hjalp meg veldig. 

Jeg lagde også (som mange andre) plakater som ble tapet på alle vegg overflater i leiligheten min. Selv om jeg er veldig dårlig til å tegne var dette også et illustrerende hjelpemiddel for en glemsk hjerne  :p

Ellers pugget jeg på gamle eksamens oppgaver og anatomi spill på tlf. 

Logg inn på SykepleierPluss.no der er det mange fine videoer. 

Lykke Til  :new_woot:

Lenke til kommentar

det har gått nesten en måned og jeg har ikke kommet godt i gang med lesinga. veldig skuffet.