TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Hei Når jeg legger inn google kontoen på min android mob(LG L70 D320), så får jeg mange google programmer jeg ikke bruker eller ønsker å ha på min mobil. Dette pga lite ram. Finnes det en måte hvor jeg kan velge hvilke google programmer som blir lastet ned på min mobil? Endret 6. september 2015 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Såvidt jeg vet hjelper det å avinstallere oppdateringer, men du får vel ikke tilgang til å slette selve app-en. For å gjøre det må du ha root-adgang (for å få det må du "roote" telefonen". Deaktiver også de programmene som du kan. I Play Store kan du også deaktivere automatisk oppdatering (tror det er i Play Store, hvis ikke er det i systeminstillinger). Vil også opplyse om at du finner dette lett ved å søke på google (på engelsk). Når det gjelder android så finner du så og si alt. Du trenger ikke nødvendigvis å søke på telefonen en gang, bare skriv "android" da samme OS-versjon fungerer ganske så likt på alle telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå