bigggan Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Så blir åpne vinduer Hvitt, når jeg beveger musepekeren så blir bildet bra rundt pekeren og ikoner kommer frem, men forsvinner igjen hvis jeg beveger pekeren videre. Hvis jeg feks minimerer firefox så blir den svart som dette: Dette skjer bare med åpne programmer som firefox, men alt annet fungerer som det skal. Oppgraderte for noen uker siden til Windows 10 og nytt skjermkort. HVis jeg lukker feks firefox og starter den på nytt så blir den bra igjen til neste gang skjermsparen skjermen slår seg av. Endret 7. september 2015 av bigggan Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Har du siste versjon av skjermkortdriveren og de siste W10 driverne? Eventuelt deaktiver skjermspareren. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Ja, har de siste versjonene. Endret 6. september 2015 av bigggan Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ingen som bruker skjermsparer nå for tiden. Skjermene brenner seg ikke fast og en skjermsparer bruker like mye strøm som om skjermen hadde stått på. Deaktiver og velg heller at skjermen skal slå seg av etter et gitt antall minutter. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Ingen som bruker skjermsparer nå for tiden. Skjermene brenner seg ikke fast og en skjermsparer bruker like mye strøm som om skjermen hadde stått på. Deaktiver og velg heller at skjermen skal slå seg av etter et gitt antall minutter. Jeg bruker ikke skjermsparer, jeg bare kalte det det, skjermen er allerede med påslått funksjonen for å slå av skjermen etter 10 minutter, da skjer dette problemet med skjermen. Edit: Asus r9 280x Phii 955 Gigabyte hovedkort 4GB ddr3 Endret 7. september 2015 av bigggan Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 List HW, så ser vi hvor vi er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå