Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun snakker for mye - Mistet interessen


Anbefalte innlegg

Jeg tror generelt sett at det skal _enormt_ mye til for at noen skal forandre sterke trekk ved sin egen personlighet, noe som krever at de tar til seg det som (uansett hvordan det legges frem) er kritikk sett fra deres øyne. Mulig at hun er nervøs fordi hun liker deg og det å skravle gjør ting lettere for henne, men i dette ekstreme tilfellet tror jeg det er heller usannsynlig. 

Fra mitt ståsted virker dere rett og slett som en enormt dårlig match. Det er klart at velfungerende kommunikasjon er et fundament i alle forhold, og slik så til de grader ensidig kommunikasjon som dere har, og det faktum at du ikke er komfortabel nok til å bare si ifra rett ut til henne om at hun må se og holde kjeft av og til, forteller meg at dette ikke kan bli noe forhold. Kanskje ikke en gang et vennskapsforhold. 

Du får altså migrene av å være med henne. Jeg foreslår at du spør deg selv om du vil ha noe som helst med henne å gjøre. Om svaret er nei, så lar du det dere har dø en naturlig død og lar henne bli en av de mange hundre menneskene du en gang har kjent men aldri planlagt kommer til å se igjen. Om svaret er ja så forklarer du pent til henne at hun prater vel masse og at du synes det kan bli litt slitsomt, og at du føler du ikke slipper til. "Jeg føler at" er et bra utgangspunkt, istedenfor "Du er". Så kan det jo være hun tar det til seg, og da kan jo hva som helst blomstre, hvis ikke får nok forholdet en død uansett, om enn ikke like naturlig som i førstnevnte alternativ.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har nylig blitt kjent med ei jente som jeg liker veldig godt. Jeg har fått et veldig godt førsteinntrykk av henne, bortsett fra at hun snakker alt for mye. Jeg får rett og slett vondt i hodet av det.

 

Skravlen går i ett sett. Hun snakker om uinteressante ting som hva venninnen hennes hadde på seg forrige uke, hva hun spiste til frokost i dag, og hvor mange sexpartnere bestemoren hennes har hatt (ja, dere leste riktig).

 

Jeg får knapt tid til å prate, fordi hun avbryter omtrent hele tiden. Hun snakker konstant om seg selv, og det virker ikke som at hun har noen interesse av å høre på det JEG har å si. Det er kun "meg, meg, meg, venninna mi, moren min, bestemoren min"...

 

Jeg fikk et veldig godt førsteinntrykk av henne. Hun har et fint utseende, vi har mye av de samme interessene, og hun er veldig hyggelig sånn ellers. Men at hun snakker så mye, gjør at det inntrykket trekkes veldig ned. Hvordan klarer jenter å skravle i 8 timer i strekk egentlig?! Og er det en "grei nok" måte å miste interessen for henne på? Jeg har tross alt migrene hver gang hun forlater leiligheten min.

 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f7ff9...a19

 

Kjenner meg helt igjen. Jeg er sånn som henne. Jeg prater og prater, prater og prater.... Dette gjør jeg når jeg er usikker. Når jeg føler meg tryggere på han, så roer jeg meg ned.

Jeg har blitt dumpet før med årsaker: Du prater for mye... Får vondt i hodet av deg.... Men har spurt noen jeg datet om hva de følte om det, og de har sagt at de likte at jeg pratet mye, så det er varierende hva folk liker. Men årsaken er at jeg er usikker på meg selv. Hvis du gjør henne tryggere så vil hun gjerne slappe mer av.

 

 

Anonymous poster hash: 836e8...7a1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...