Gå til innhold

Får ikke installert Kazaa!


ooddbb

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har eg hatt Kazaa Media Desktop programmet mitt på maskinen min enn stund, og delt filer og vert fornøyd. Men så bestemte eg og en kompis att eg skulle installere Ad-aware 6, slik att eg fikk fjernet programmene som driver å skyter opp popups o.l. :)

 

Ad-aware fant mange slike "programmer", så vi gikk med på å slette alle. Pluss att kompisen min fjernet ett P2P "program" i Windows Oppgavebehandling.

 

Men det skulle vi ikke har gjort, for da ville ikke Kazaa starte igjen. Vi prøvde å installere Kazaa på nytt flere ganger uten hell. Hver gang vi prøvd så hengte installasjonen seg på steg 5/6. :grin:

 

Hva er det som har skjedd og hvordan skal eg få fiksett dette? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned Kazaa Lite K+++ v2.4.3 nå, den funket greit den. Men den klarer ikke å finne halvparten en gang av det eg fant på vanlige Kazaa. Hvorfor? Er det fordi den ikke bruker P2P Networking? :roll:

 

 

Glemte å nevne noe i sted angående installeringen av Kazaa. Når eg lukker installeringen av Kazaa som har hengt seg, så kommer denne beskjeden opp:

 

Download of P2P Networking cancelled.

This installer will now quit.

 

Dette skjer vær gang! :grin:

Lenke til kommentar
Da har du ikke satt den opp ordentlig, gå inn på options og sett hvor mange filer den skal ha som max!

 

Kazaa Lite finner mye flere filer enn vanlig kazaa og er mye bedre!

det er det samme nettverket. Du finner AKKURATT like mange filer med imesh, kazaa(lite) eller mldonkey. Farten kan variere ettersom noen programmer har diverse tweaks men innholdet på nettverket er likt ettersom du kobler deg opp mot AKKURATT de samme maskinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...