Jonner'n Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Starhouse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Artig bilde, og Karlsvogna ser jeg jo! Himmelen ble veldig flott synes jeg, og det gjorde seg med huset i forgrunnen. Er det opplyst av gatelys, eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Stilig nattbilde ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jonner'n Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Artig bilde, og Karlsvogna ser jeg jo! Himmelen ble veldig flott synes jeg, og det gjorde seg med huset i forgrunnen. Er det opplyst av gatelys, eller er det noe annet? Takk. Bor på landet så her er det lite med gatelys. Men fikk mye hjelp av en stor opplyst måne og eksponeringen var på 2 min. Vet ikke hvorfor "exif" ikke vises. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Artig bilde, og Karlsvogna ser jeg jo! Himmelen ble veldig flott synes jeg, og det gjorde seg med huset i forgrunnen. Er det opplyst av gatelys, eller er det noe annet? Takk. Bor på landet så her er det lite med gatelys. Men fikk mye hjelp av en stor opplyst måne og eksponeringen var på 2 min. Vet ikke hvorfor "exif" ikke vises. Jeg også mister exif i blant. Det skjer når bildene går via iPad. Irriterende. En kan legge det inn manuelt, men det er jo veldig kronglete da;) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Dette huset ser vel nokså vinskeivt ut så her ville heg nok forsøkt litt oppretting. Her kunne du fint greid deg med 1/4 av himmelen da stjernene stort sett glimrer med sitt fravær likevel. Ellers funker jo lys, skarphet og farger OK. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg