Gjest Slettet+61342 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 En liten dal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Dette ble et vellykket og artig bilde med fin tilt-shift effekt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Artig effekt dette, ting blir i miniformat på en måte. Gøy å betrakte. Godt bilde! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kjempestilig. Meget fint utført. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Her ville jeg rett og slett kutta drastisk oppe for å unngå den laange uskarpe odden. Det uskarpe nede bør hvertfall vekk. Her er jo uansett motivet området med alle husene stort sett motivet. Alt det uskarpe er bare unødvendig forstyrrelse. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg har prøvd meg på tiltshift, men ikke fått til noe så bra som dette. Vinkelen er veldig viktig, og dette har du klart utmerket. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Den selektive fokusen på et slikt bilde gir en følelse av at det er en miniatyr du har tatt bilde av. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Her ville jeg rett og slett kutta drastisk oppe for å unngå den laange uskarpe odden. Det uskarpe nede bør hvertfall vekk. Her er jo uansett motivet området med alle husene stort sett motivet. Alt det uskarpe er bare unødvendig forstyrrelse. Roar Tenkte litt det samme i etterkant Roar. Det ble litt mye uklart i øvre og nedre del men følte det ble bedre for dybden i bildet. Skulle evt ha justert litt på "fokusen". Takk for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Artig effekt dette, ting blir i miniformat på en måte. Gøy å betrakte. Godt bilde! Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg