FelixKalle Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Heisann, jeg har noen spørsmål angående skjermen min: https://www.komplett.no/product/762330 Problemet er at oppløsningen min ikke vil dekke hele skjermen. Hvis man ser tydelig på skjermen, se man en svart strek, som er cirka 1-2 cm bred som ligger på alle hjørnene på skjermen (også vannrett). Ble fortalt at jeg burde prøve dette, men det så visst ikke ut til å funke: https://www.youtube.com/watch?v=zsLs0TMfFws Noen som vet hva som er problemet, og hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Man kan få samme problem hvis man har feil grafikkortdriver så påse at du kjører siste versjon. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Man kan få samme problem hvis man har feil grafikkortdriver så påse at du kjører siste versjon. Der har du kanskje et poeng. Har akkurat formatert pcen min, så jeg har nok den siste driveren. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 En annen potensiell work-around er monitorinstillinger, du har nok antageligvis noen overscaling settings der også. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Hjelp, ingenting av det dere har sagt har funka. Kanskje monitoren bare er sånn, eller hva tenker dere? Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hvilket skjermkort har du? Har hatt det problemet med ett par amd kort, og da er løsningen og gå inn i catalyst controll center og justere scaling setninga opp til 100% Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Det er fordi man bruker HDMI kabel. Da må man skalere opp bildet i kontrollpanelet på skjermdriveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå