Spillredaksjonen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Redaksjonen har brukt utallige timer med gode venner på disse spilleneFEATURE: De morsomste spillene vi spilte sammen med andre Lenke til kommentar
etse Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Ser dere har SNES-versjonen av mario kart i illustrasjonsbilde. Blir litt feil når man omtaler Nintendo64 opplevelser. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Gode minner ja... Secret of Mana er et spill jeg husker var morsomt å spille sammen med en kompis til noen av boss fightene , gikk så utrolig mye lettere da. Tipper ikke mange er kjent med "Semi-flerspiller" som vi kalte det hjemme hos oss , dette var når en rett og slett ikke var god nok til å ta en boss selv og lot heller en kompis ta over kontrollen for å vise deg hvordan det gjøres ( og mange ganger gikk det rett i dass der også). Husker at et av de eldre Nes spillene Rygar hadde en boss som var helt umulig å knerte , en kamerat prøvde gang på gang å vise meg hvordan det skulle gjøres , men nei... Ellers så er et av mine favoritter Left 4 Dead serien og definitivt CS , men begynner å bli ganske mange år siden jeg har spillt på nett pga elendig Mobilt bredbånd. Endret 6. september 2015 av Malvado Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hjemme med splitscreen Mario Kart 64 James Bond The World is Not Enough Super Smash Bros ..og online, the one and only: Counter-Strike 1.6 <- spilte dette hele ungdomsskolen - videregående frem til CSGO kom. 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg blir aldri lei av å prate om gamle dager Gamle dager: Lotus 2 Jones in the fast lane Doom- første pc til pc kommunikasjonen jeg hadde med seriellkabel I nyere tid er det flatout 2 og trackmania. Drikke øl og spille flatout 2 med brodern var knallmorro. Vi pleier å bytte på å spille bare for å komme oss igjennom spillet. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Heroes III hotseat på PC. 'nuff said... 6 Lenke til kommentar
Stormshadow2000 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) 2 player på Ikari Warriors (C64)Annenhvert liv på The Last Ninja 1 & 2Skate or die / Ski or Die (Dos og NES)California Games 1 & 2 (Dos)Indy Heat (Amiga)Micro Machines (Amiga)1vs1 på C&C 1 og 1vs1 Doom over seriel kabel.Diablo 1 coop fra level 1 til slutt på et døgn. Da tippa det for mamma rundt klokka 06.00, hehe.LAN 8stk i Deathmatch i Duke Nukem 3d.LAN med kompiser i Warcraft 2. Bloodlust på ogres anyone?AirFix Dogfighter.Good times... Endret 6. september 2015 av Stormshadow2000 Lenke til kommentar
Stormshadow2000 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Men, jeg glemte jo min beste spillopplevelse av dem alle! 6 år på rad med Star Wars Galaxies. Beste gamer-perioden i mitt liv. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Tipper ikke mange er kjent med "Semi-flerspiller" som vi kalte det hjemme hos oss , dette var når en rett og slett ikke var god nok til å ta en boss selv og lot heller en kompis ta over kontrollen for å vise deg hvordan det gjøres ( og mange ganger gikk det rett i dass der også). Ah, husker jeg holdt på med det på PS1, spesielt på Tekken 3 rett etter at jeg skaffa det, nå kan jeg så mange komboer at å slåss mot A.I.en ikke er gøy lenger. Endret 6. september 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Gikk mye i SNES og N64 her også. Et spill som jeg og mine fikk enorm glede av var Fifa 98 med innefotball. Fotballspill har aldri vært så kaotisk! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Mario Party har bestandig hvert en slager her. Hender av og til at man blåser støv av GameCuben for å spille 4 player her Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Synes det er altfor få spill om dagen som har offline multiplayer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) World of Warcraft er mitt beste spill minne og det spillet jeg har hatt mest moro med andre. Om jeg får oppleve et gjennombrudd som det spillet hadde en gang til i livet så er jeg heldig. Det har sett dystert ut lenge. Men har et lite håp om at VR vil åpne opp noen nye dører når det kommer. Tror det vil åpne noen helt fantastiske muligheter når det kommer til å spille og interaktere samens med andre spillere. Endret 6. september 2015 av LarZen Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Beste flerspilleropplevelser, og ingen nevner Rock Band? Spesielt. Lenke til kommentar
ScienceGuy Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Da jeg leste overskriften tenke jeg faktisk også på Den Lengste Reisen, som jeg og en god venn spilte sammen. Men forventet ikke akkurat å finne spillet på lista Artig. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Sensible soccer c64/Amiga, Goldeneye N64, Trackmania PC. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Takk takk takk!! <3 Hadde helt glemt wacky wheels! dette blir gjensyn! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Det artigste er å spille tennis som fulgte med Wii. Enkelt og vanskelig på samme tid. Hysterisk morsomt når man er to, kjedelig å spille alene... Lenke til kommentar
GODPengU Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Må si meg enig at Wow har vært en av de spillene jeg har opplevd mest med andre mennesker. Et unikt spill som binder mennesker sammen. Luv it! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå