Fluffygirl Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Moderatormelding splittet posten ut i en egen tråd. Endret 6. september 2015 av aklla Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!Hvorfor? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!Hvorfor? Hun får jo sydentur! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Trolletråd? Hvis ikke, så er det jo bare å hive innpå alskens søppelmat, som godteri, fett osv. Tips: kjøp en frityrgryte. Friterte poteter inneholder 5-6 ganger så mange kalorier som poteter i sin naturlige form. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Finnes de mennene som ikke er fornøyde med dama før hun ikke klarer å gå selv, så kan være fakta. Men heller tvilsomt... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Finnes de mennene som ikke er fornøyde med dama før hun ikke klarer å gå selv, så kan være fakta. Men heller tvilsomt...Se gjennom hennes andre innhold. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Gjort det for lenge siden, men ikke jeg som avgjør slikt... Endret 6. september 2015 av aklla Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!Hvorfor?Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Hva lover han å gi deg når du ikke lenger får plass i et flysete? Endret 6. september 2015 av Sir-Allistair 5 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Du vet at 120 kg på 1.64m er klassifisert som sykelig overvekt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Du vet at 120 kg på 1.64m er klassifisert som sykelig overvekt? Tviler på at det er noe poeng å argumentere med noe her... TS har klart å bli 114kg, de siste 6 burde ikke være noe problem. De neste 50 blir heller antagelig ikke noe problem om man tar tiden til hjelp... Lenke til kommentar
lesles Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!Hvorfor?Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig! Greit nok at du synes det er pent. Greit nok at du ønsker å ikke være slave av dagens kropps ideal og er fascinert av BBW og BigCutie modellene. Det er helt greit. Men hva med den dagen du får en alvorlig hjertesykdom? Kreft? Diabetes? Slag? Vil du ha den samme tankegangen da? Basert på noen andre innlegg fra deg, tror jeg du sliter med å gå ned i vekt, og heller prøve å få skryt fra andre om at det er greit å gå opp i vekt, så du føler deg bedre.. I den lange veien taper du... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Hva du syns er pent er en ting, men når det går på helsa løs, så er ikke kroppsideal eller smak så veldig viktig i det hele. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=R1m-AEWMRVo Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!Hvorfor?Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig! Helt tydelig et troll dette her. Ikke ødelegg kroppen din på denne måten, du vil angre stort om en del år når du er helt rasert. Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hvorfor er du villig til å ofre din egen helse for hva typen synes er fint? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hvorfor er du villig til å ofre din egen helse for hva typen synes er fint? Du glemte at hun får en sydentur! 1 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Gode mennesker rundt deg er de som trekker deg opp.. Må si du har funnet den rette kjæresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå