Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vil opp 6 kilo så jeg passerer 120

Fluffygirl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!

Hvorfor?
Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig!
Lenke til kommentar

Du vet at 120 kg på 1.64m er klassifisert som sykelig overvekt?

Tviler på at det er noe poeng å argumentere med noe her...

TS har klart å bli 114kg, de siste 6 burde ikke være noe problem. De neste 50 blir heller antagelig ikke noe problem om man tar tiden til hjelp...

Lenke til kommentar

Jeg vil heller gå opp noen kilo før jul! Kjæresten har lovet meg sydentur i vinter hvis jeg passerer 120kg! Nå er jeg 114kg - 164cm høy!

Hvorfor?
Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig!

Greit nok at du synes det er pent. Greit nok at du ønsker å ikke være slave av dagens kropps ideal og er fascinert av BBW og BigCutie modellene. Det er helt greit.

Men hva med den dagen du får en alvorlig hjertesykdom? Kreft? Diabetes? Slag? Vil du ha den samme tankegangen da?

Basert på noen andre innlegg fra deg, tror jeg du sliter med å gå ned i vekt, og heller prøve å få skryt fra andre om at det er greit å gå opp i vekt, så du føler deg bedre.. I den lange veien taper du... 

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Helt tydelig et troll dette her.

Ikke ødelegg kroppen din på denne måten, du vil angre stort om en del år når du er helt rasert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...