Star Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Slik kommer på de fleste drivere i windows xp. Burde fungere for det om, har du ikke cd`n? Uinstaller alle lyddrivere og prøv på nytt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis du ser i topicen, så ser du at posten heter : NF7 V2.0 !!!!!!!!!!!! ikke NF7-S v2.0 !!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 du må viiirkelig unnskylde meg henrik.. men jeg visste ikke at det fantes flere typer av kortet da jeg lagde topicen.. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 har prøvd å uninstalere driverene og innstalere dem igjen.. funker like dårlig flere forslag? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Sliter med samme problemet selv, var oppe å gikk i går. Jeg har heller ikke lyd.. Lenke til kommentar
cdi115 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Gjør et søk Forum.Abit-Usa.com og "read all about it". mvh Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kan hende dere må velge lydkortet i Control Panel og noe Sound-greier. Har et meget gammelt lydkort, Creative SB Live! Platinum. Og hovedkortet Abit NF7-S V2. Hvilket lydkort anbefales å bruke? Bruker for tiden Creative-kortet. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 leser du litt her og her finner du svaret.. lønner seg og bruke onboardkortet på nForce2 kortene da dette er av høy kvalitet. dette har jeg erfart av disse 2trådene jeg har starta om temaet Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det er Super lyd i det integrerte lydkortet på abit nf7, eg bruker dolby digital selv og eg til det er det optisk utgang som er ganske rå lyd i Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Relayer Skrevet: 11/11/2003 : 22:31 Bruker Innlegg: 31 Hvis det er NF7 "plain" dvs. uten S i betegnelsen er det ikke Soundstorm sertifisert. Kortet har da kun AC97 codec og bruker mye prosessorkraft på lyddelen. Kvaliteten på lyden er vel heller ikke allverden, og et eget lydkort er absolutt å foretrekke, f.eks. SB Audigy eller SB Audigy 2. mvh Angåande dette... s står ikkje for soundstorm men for s-ata det er det som er forskjellen!!! : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå