Eriksendrul Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kjøpte meg en liten kapselmaskin, Jeg er ikke så glad i svart kaffe men er veldig glad i sånn jålekaffe, latter osv Men har egentlig bare kjøpt dette på butikken. Noen som vet om noen nettsider som har bra priser på kapsler ? Ser at stort sett alle sidene jeg finner ligger ganske likt i pris. og er det bare Dolce Gusto kapsler som passer eller finnes det noen litt billigere merker som går på en nesface maskin ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Kjøp deg en ordentlig kaffemaskin som bruker bønner og som kan lage latte til deg fra melka , blir billigere i lengden og smaker jaggu meg ti ganger bedre. Jeg har sett på prisene på disse kapslene og kan ikke si at jeg har funnet en plass selv hvor det er billig. Endret 6. september 2015 av Malvado Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Kjøp deg en ordentlig kaffemaskin som bruker bønner og som kan lage latte til deg fra melka , blir billigere i lengden og smaker jaggu meg ti ganger bedre. Joda men jeg drikker det ikke så ofte, Jeg kjøpte en kapselmaskin som var på tilbud for og ha de gangene jeg har lyst på. Jeg titta på de maskinene som har kvern og egen beholder til melk osv men blir mye styr når jeg drikker såpass lite. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Dersom det er snakk om Dolce Gusto, har jeg funnet at Rema er billigste dagligvarebutikk for slike kapsler i Trondheim – jeg sparer noen kroner pr. 16-pakning. Godt mulig at man kan spare litt på å bestille fra den offisielle nettbutikken, om man kjøper mye og kombinerer det med en rabattkode, men drikker du bare en kopp kaffe sånn innimellom er det ikke noe stort poeng. Personlig kjøper jeg omtrent kun svart kaffe, og da er ikke prisen så avskrekkende – men maskinen kommer trolig til å bli pensjonert neste år, til fordel for en helautomatisk en, for jeg er lei av å være bundet til kapsler. Jeg kjenner ikke til at det finnes andre merker kaffe enn de offisielle kapslene til Dolce Gusto, men det finnes til Nespresso. Lenke til kommentar
Fie123 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hei! Hvis du fortsatt har din Dolce Gusto maskin, vil jeg anbefale deg å se på dette nettstedet https://www.kaffekapslen.no/ de har mange kapsler (også kompatibel) og prisene er gode. Ulempen er at du må betale for levering hvis du ikke lager en bestilling over over 999kr. Så hvis du vil lage en liten ordre, er det ikke verdt det pris messig. 1 Lenke til kommentar
Lars Inge Nilsen Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Kan og sjekke prisen på kapsler hos de lokale butikkene, er vel ofte like billige som på nettet har nå jeg erfart. Bruker denne nettsia https://www.tilbudmaskin.no/joker/ så ser du hvA som er på tilbud hos alle ikke bare på Joker. Endret 26. juli 2019 av Lars Inge Nilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå