ProxyCS Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Ayo, Så jeg har hatt en ASUS VQ248QE skjerm omtrent i et år nå, og jeg har nylig tatt interesse i den nokså nye teknologien av NVIDIA som heter "G-SYNC". Den ble presentert først i 2013, og i en periode i 2014 ble DIY kittet solgt på MPX og komplett, men ikke nå lengre. Det virker som om markedet er veldig begrenset når det gjelder kjøp av dette, og jeg har vanskeligheter med å finne en norsk leverandør som selger det, eller noen som har et installasjons service for det, noe som også kunne vært aktuelt hvis prisen ikke er for stiv. Noen som har en anelse på hvor man kan få kjøpt et slikt kit? Vet om et par amerikanske sider som selger det, men vil helst unngå dyr frakt og masse avgifter Takk på forhånd Endret 6. september 2015 av ProxyCS Lenke til kommentar
RobbyV Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Har samme skjermen og kunne også tenkt meg dette etterhvert, synd at produksjon og salg ble endt i September i fjor. Tror det kan bli vanskelig å finne dette i Norge, er vel USA som blir mest aktuelt her. Tenkte å sende noen mail til nettbutikker i USA som jeg vet solgte mye av det, går jo også å gjøre dette i Norge, men tror sjansen for å finne noe her hjemme blir relativt liten. Om du vet om noen nettbutikker i USA som fortsatt selger det, hadde jeg satt pris på om du kunne poste det eller sende pm. Endret 6. september 2015 av RobbyV Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg husker dette kostet cirka 1700 på Komplett når de solgte det, tror ikke de solgte særlig mange tho. Er ganske stor jobb med å bytte også, omtrent all innmat blir byttet i skjermen og man mister lyd, dvi og hdmi innnganger. Har selv en slik skjerm og blir vel å selge den og kjøpe g-sync etterhvert, evt bare adaptive sync. Vet ikke hva denne skjermen er verdt nå, er 1500 for mye? Si eventuelt dette da, + pris på g-sync modul på 1700, da er du på 3200. Får sikkert en ny 24 med g-sync eller adaptive sync for rundt 4 tusen? Isåfall ikke særlig mye dyrere enn å konvertere skjermen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå