Jaghi Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Skal kjøpe nytt 5.1/4.1 system til den nye pc'n min har et Creative Audigy LS lydkort og prøver å få tak i et Klipsch system. Jeg finner ingen websider som selger dette over internett, hjelp meg please! Hvis noen har andre anbefalninger om andre typer sett tar jeg gjerne imot forslag, bare husk at det helst må være 4.1/5.1 system Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Jeg har Promedia 2.1 selv.. Klipsch ruler vilt. Kjøp hos www.audiocompaniet.no Tenk de er så snille de betaler til og med frakt for deg *grin* Endret 11. november 2003 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 For den prisen burde det nesten være en selfølge da Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Hvordan kjøper jeg fra audiocompaniet.no? Har de Klipsch ProMedia 5.1? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Sende deg en pm jeg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fikk du kjøpt deg et 5.1 sett? Er ute etter det samme, så fint om de kan dele den info du har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå