Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Bønnhørt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det ble i alle fall noen flotte bilder i "øsepøse". Fin etterbehandling av bildene hvor du har fått noen fine grønnaktige fargetoner som jeg synes passer veldig bra i denne sammenhengen. Heller ingenting å si på beskjæring og skarphet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Bortsett fra problemer med å få tatt bilder i regn, så tilfører regn en stemning som man av ovennevnte grunn ikke så ofte finner i bilder. Synes dette ble riktig så bra! :-) 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Falt i god smak. Fin fargepallet og en fin stemning du har klart å understreke. Regn er ofte bedre en sitt rykte ; ) mnh ibn 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kult! vanvittig imponerande byggverk! Flotters 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 stilig bilde og stilig bygg 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 I V1 kan du virkelig se det pøser ned ! Et godt situasjonsbilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Her er det jo regnværet som "lager" bildet. Dette kunne lett blitt et kjedelig "minne fra ferien" bildet. Men med regnet og det spesielle lyset ble dette et blinkskudd 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Flotte bilder , jeg velger meg v2 der jeg får se hele byggverket. Fin komp og fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Flotte bilder , jeg velger meg v2 der jeg får se hele byggverket. Fin komp og fargepalett. Mvh Alec Her er det jo regnværet som "lager" bildet. Dette kunne lett blitt et kjedelig "minne fra ferien" bildet. Men med regnet og det spesielle lyset ble dette et blinkskudd I V1 kan du virkelig se det pøser ned ! Et godt situasjonsbilde. Vennlig hilsen Ragnar stilig bilde og stilig bygg Kult! vanvittig imponerande byggverk! Flotters Falt i god smak. Fin fargepallet og en fin stemning du har klart å understreke. Regn er ofte bedre en sitt rykte ; ) mnh ibn Bortsett fra problemer med å få tatt bilder i regn, så tilfører regn en stemning som man av ovennevnte grunn ikke så ofte finner i bilder. Synes dette ble riktig så bra! :-) Det ble i alle fall noen flotte bilder i "øsepøse". Fin etterbehandling av bildene hvor du har fått noen fine grønnaktige fargetoner som jeg synes passer veldig bra i denne sammenhengen. Heller ingenting å si på beskjæring og skarphet Mvh Torbjørn Hei alle sammen! Det var en stor utfording å få tatt bilder når det pøset ned, det kommer regn inn på linsa og en vil jo ikke at kameraet skal bli vått, selv om det tåler litt. Men når jeg for en gangs skyld var på et sånt sted så måtte jeg jo få til noen bilder. Og regn tilfører jo bildet noe ekstra, skal jo innrømme det. I V1 ser dere et bygg som står litt i bakgrunnen (midt i bildet) Det var på toppen der de ofret mennesker.. Menneskeofring var vel egentlig ikke noe Mayaene drev med, det var en annen folkegruppe som kom med den geniale ideen.. Vi hadde heldigvis guide når vi var der, så vi fikk vite mye interessant! Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i dag, veldig hyggelig at dette falt i smak hos dere. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Selv om det striregnet så var det i vertfall fint fotolys. Flotte bilder av det eksotiske tempelet. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Selv om det striregnet så var det i vertfall fint fotolys. Flotte bilder av det eksotiske tempelet. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Jo fint og litt dramatisk lys! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Lurte et øyeblikk på om du hadde vært i Egypt, men så kom jeg på at jo også Mayane bygget pyramider. Grei komp der det ser ut til å regne både hva paraplyene angår og også oppe i himmelen på V1. I V2 ser det ut som det har sklidd over. Du som er tindebestiger hjemme i Ålesund prøvde kanskje å komme deg opp til toppen? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Lurte et øyeblikk på om du hadde vært i Egypt, men så kom jeg på at jo også Mayane bygget pyramider. Grei komp der det ser ut til å regne både hva paraplyene angår og også oppe i himmelen på V1. I V2 ser det ut som det har sklidd over. Du som er tindebestiger hjemme i Ålesund prøvde kanskje å komme deg opp til toppen? Roar Fascinerende folkeslag disse Mayaene. Utrolige matematiske genier. Jeg hadde helt klart gått opp på toppen hvis det var lov, men det var det dessverre ikke. På toppen av det bygget du ser bak pyramiden i V1, altså midt i bildet, der ble menneskeofringen utført... Mayaene hadde et slags ballspill som gikk over flere dager, der kapteinen på det vinnende laget var så "heldig" å få lov å bli ofret til gudene...ikke rart det tok dagevis å avgjøre kampen tenker jeg, ingen ville vel vinne! Ha en fin dag Roar! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg likte V2 veldig godt. Et passende fargevalg synes jeg. Folkene gir et fint perspektiv. -Frode 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Kjempestilig Helene!!! Alldeles knalltøffe bilder! Me like! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Jeg likte V2 veldig godt. Et passende fargevalg synes jeg. Folkene gir et fint perspektiv. -Frode Tusen takk Frode! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Kjempestilig Helene!!! Alldeles knalltøffe bilder! Me like! Bukker og neier for fin kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg