Gå til innhold

Bønnhørt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte bilder , jeg velger meg v2 der jeg får se hele byggverket. Fin komp og fargepalett.

Mvh

Alec

Her er det jo regnværet som "lager" bildet.

Dette kunne lett blitt et kjedelig "minne fra ferien" bildet. Men med regnet og det spesielle lyset ble dette et blinkskudd

I V1 kan du virkelig se det pøser ned ! Et godt situasjonsbilde.

Vennlig hilsen Ragnar

stilig bilde og stilig bygg

Kult! vanvittig imponerande byggverk! Flotters :)

Falt i god smak. Fin fargepallet og en fin stemning du har klart å understreke. Regn er ofte bedre en sitt rykte ; ) mnh ibn

Bortsett fra problemer med å få tatt bilder i regn, så tilfører regn en stemning som man av ovennevnte grunn ikke så ofte finner i bilder. Synes dette ble riktig så bra! :-)

Det ble i alle fall noen flotte bilder i "øsepøse". Fin etterbehandling av bildene hvor du har fått noen fine grønnaktige fargetoner som jeg synes passer veldig bra i denne sammenhengen. Heller ingenting å si på beskjæring og skarphet

Mvh Torbjørn

Hei alle sammen! :)

Det var en stor utfording å få tatt bilder når det pøset ned, det kommer regn inn på linsa og en vil jo ikke at kameraet skal bli vått, selv om det tåler litt. Men når jeg for en gangs skyld var på et sånt sted så måtte jeg jo få til noen bilder. Og regn tilfører jo bildet noe ekstra, skal jo innrømme det. ;)

I V1 ser dere et bygg som står litt i bakgrunnen (midt i bildet) Det var på toppen der de ofret mennesker..

Menneskeofring var vel egentlig ikke noe Mayaene drev med, det var en annen folkegruppe som kom med den geniale ideen..

Vi hadde heldigvis guide når vi var der, så vi fikk vite mye interessant!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i dag, veldig hyggelig at dette falt i smak hos dere. :D

Lenke til kommentar

Lurte et øyeblikk på om du hadde vært i Egypt, men så kom jeg på at jo også Mayane bygget pyramider.

Grei komp der det ser ut til å regne både hva paraplyene angår og også oppe i himmelen på V1.

I V2 ser det ut som det har sklidd over.

Du som er tindebestiger hjemme i Ålesund prøvde kanskje å komme deg opp til toppen?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurte et øyeblikk på om du hadde vært i Egypt, men så kom jeg på at jo også Mayane bygget pyramider.

Grei komp der det ser ut til å regne både hva paraplyene angår og også oppe i himmelen på V1.

I V2 ser det ut som det har sklidd over.

Du som er tindebestiger hjemme i Ålesund prøvde kanskje å komme deg opp til toppen?

Roar

Fascinerende folkeslag disse Mayaene. Utrolige matematiske genier. :) Jeg hadde helt klart gått opp på toppen hvis det var lov, men det var det dessverre ikke.

På toppen av det bygget du ser bak pyramiden i V1, altså midt i bildet, der ble menneskeofringen utført...

Mayaene hadde et slags ballspill som gikk over flere dager, der kapteinen på det vinnende laget var så "heldig" å få lov å bli ofret til gudene...ikke rart det tok dagevis å avgjøre kampen tenker jeg, ingen ville vel vinne!

Ha en fin dag Roar! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...