mr.wolf Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Er det det? Gjerne enkeltpersoner. Men meldinger vil jeg fortsatt ha åpent. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Fjern nummeret ditt? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Fjerne nummeret hjelper ikke, de kan fortsatt ringe. Jeg har rootet mobiltelefonen min, så ved hjelp av AppOppsXposed har jeg klart å ordne det. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Da skal jeg sjekke ut det Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Finnes noe black-list greier i Android i alle fall. Kan velge om du skal blocke både samtaler eller samtaler og SMS fra et bestemt nummer. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Finnes noe black-list greier i Android i alle fall. Kan velge om du skal blocke både samtaler eller samtaler og SMS fra et bestemt nummer. ja, vet det. Men jeg tenker på messenger (Facebook ). Er plagsomt at enkelte maser der. Kan gjerne motta chat meldinger. Men skulle gjerne unngått at folk ringer der. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Du har noen muligheter: Slett Messenger på mobil Logg ut når du ikke bruker det Jeg tror det finnes en "Mute"-funksjon på hver enkelt person. Du kan forsøke å mute de personene som ringer deg, og se om det vil hjelpe. Jeg vet dog. ikke om dette går utover chatten; at du ikke vil få varsel når de skriver til deg. Prøv! Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Du har noen muligheter: Slett Messenger på mobil Logg ut når du ikke bruker det Jeg tror det finnes en "Mute"-funksjon på hver enkelt person. Du kan forsøke å mute de personene som ringer deg, og se om det vil hjelpe. Jeg vet dog. ikke om dette går utover chatten; at du ikke vil få varsel når de skriver til deg. Prøv!Vet du hvordan jeg logger ut av messenger? Går an å ringe meg selv om jeg logger ut av Facebook. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Messenger free voice call bruker ikke mobilnummeret ditt. Men voice over ip (Voip) Logg av facebook,messenger eller å slå av wifi og mobildata og ingen kan "gjøre facebook calls" mot din mobil. Andre alternativ er å blokkere chat gruppe eller enkelt personer. Fullt mulig å bare benytte facebook i mobilens nettleser også , droppe å ha appene installert. Edit : Facebook help på min enhet sier at man ikke kan logge seg av messenger Og vi har denne tråden som sier det meste : https://www.facebook.com/help/community/question/?id=10152596251638893 Endret 8. september 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Takk Det å slette appene og bare bruke Facebook i nettleseren var jo lurt. Endret 8. september 2015 av mr.wolf Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Takk Det å slette appene og bare bruke Facebook i nettleseren var jo lurt.Får lastet opp bilder , skrevet innlegg , chattet osv . Orker ikke å ha fb appene på jobb mobilen da det blir for "invadert" og bruker FB via mobil nettleser . Litt mere tungvint men jeg mener det er verdt det.Siste endringene de har gjort gjør mobil nettleser versjon alright. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå