ProphetSe7en Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg trenger en klokke til en 5 åring som lar meg stille inn alarm en gang i timen fra 7 om morgenen til 19 på kvelden. Noen som aner om noe slikt finnes, og som passer på et barn? Hele poenget er at han skal ha en påminnelse en gang i timen, men det er kjekkere for ham om han selv f\år denne påminnelsen og ikke voksne som konstant maser på ham. Så klokke med alarm var det jeg kom på som han kan bruke hjemme, i barnehagen og andre steder, men har dere noen gode forslag så kom med de. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Casio har masse elektroniske klokker med alarm. G-Shock tåler masse juling i tillegg så det kunne vært et alternativ. Lenke til kommentar
Mamamia Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Kan jeg spørre om grunnen? "Mas" en gang i timen er i overkant ofte, både for barn og voksne. Bare lurer på om dette er et opplegg du har funnet på selv, eller om det har en pedagogisk forankring fra fagfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå