gixer Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Tja.. Emnet sier vel det meste. Er det noen som vet om jeg får plass til en Sunbeam Rheobus bak døra på en på et Antec Sonata kabinett? Tenker da på om bryterene stikker så langt ut at man ikke får lokke igjen døra. Etter å ha tittet på noen bilder av kabinett har jeg funnet ut at den er veldig lik Chieftech sine miditowere. Er det noen som har en Sunbeam Rheobus og et Chieftech kabinett som kan fortelle meg om det er plass? Takker og bukker på forhånd! EDIT: legger inn bilde av dør. (ser ut som det er dårlig med plass Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?) Endret 11. november 2003 av gixer Lenke til kommentar
Bestemor Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 I verste fall kan du lage hull i døra Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Ække så hypp på det, men bare kom med forslag! Tenkte faktisk på å ha den i topplaten slik at den peker opp, men det ødelegger litt for radioatoren jeg kanskje kommer til å sette oppe i toppen... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det er plass i mitt Chieftec fulltower hvertfall. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Det er plass i mitt Chieftec fulltower hvertfall. Konge! Er det god klaring? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis det ikke er plass, kan du jo bare fjerne hele frontdøra. Eller så kan du lage en fin modd(skjære hull+++) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det er plass i mitt Chieftec fulltower hvertfall. Konge! Er det god klaring? Nei, er vel kanskje 1 mm. Men så trenger man ikke mer enn det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå