Gå til innhold

Mad Max Music Video - The Warrior


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, synes videoen din var veldig bra! Jeg hadde likt det bedre om den fortalte en slags story, og ikke bare var tilfeldige elementer fra spillet. Med den introen din, hvor convoyen kommer, og Max begynner å kjøre mot de, så hadde det vært utrolig kult om resten av filmen handlet om at han faktisk tok seg av convoyen. Sprengte bilene, dro folk ut av dører med kroken, skjøt med eksplosive spyd osv! Bortsett fra det så var det fin regi og kameraføring!

Lenke til kommentar

Hei, synes videoen din var veldig bra! Jeg hadde likt det bedre om den fortalte en slags story, og ikke bare var tilfeldige elementer fra spillet. Med den introen din, hvor convoyen kommer, og Max begynner å kjøre mot de, så hadde det vært utrolig kult om resten av filmen handlet om at han faktisk tok seg av convoyen. Sprengte bilene, dro folk ut av dører med kroken, skjøt med eksplosive spyd osv! Bortsett fra det så var det fin regi og kameraføring!

 

Takk for tilbakemeldingen. Enig med deg at en story er bra. Tar en del tid å gjøre det så jeg prøvde bare å gjøre den ferdig så fort som mulig. Jeg prøvde å få en slags kontinuitet så godt jeg kunne her :) Er morsomme å lage disse men det tar utrolig lang tid å finne locations etc etc. Skulle ønske det var coop i spillet da hadde det vært litt enklere. 

 

Jeg tenkte på å lage Convoy, men måtte droppe det pga tekniske utfordringer. Et teknisk problem i Mad Max er at selv om man skrur av HUD under filming, så ser man health bars fra bilene. Det tar seg jævlig stygt ut på filmene. Du ser det vagt noen steder i denne filmen. F.eks der konvoien kjører ut til høyre i bildet i starten, samt der de to buggyene passerer under nesen til Max. Derfor er det umulig å filme nært inne i et konvoislag desverre :( Been there, tried that

Endret av Morgaur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tenkte på å lage Convoy, men måtte droppe det pga tekniske utfordringer. Et teknisk problem i Mad Max er at selv om man skrur av HUD under filming, så ser man health bars fra bilene. Det tar seg jævlig stygt ut på filmene. Du ser det vagt noen steder i denne filmen. F.eks der konvoien kjører ut til høyre i bildet i starten, samt der de to buggyene passerer under nesen til Max. Derfor er det umulig å filme nært inne i et konvoislag desverre :( Been there, tried that

 

Skjønner! Helt enig med deg, det tar seg ikke bra ut med health bar! Får håpe noen modder den ut, slik at man kan lage filmer med biler også! :)

Lenke til kommentar

I den grad jeg skal komme med noe kritisk må det være at det ble vel mye "slow motion". Det er virkningsfullt, men når alt blir i sakte film så forsvinner noe av gevinsten med å bruke det.

Men, utenom det så syns jeg du hadde gjort en god jobb med å fange mange elementene fra spillet. Valg av musikk var også bra, selv om sangen er "brukt før". Mange scener som passet godt sammen og jeg syns du klarte å fortelle en historie gjennom filmen. 

Godt jobba !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...