lillelarve Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har hørt at noen får falsk invitasjon om YouTube partnership program. Ser denne gyldig ut? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Overhode ikke Mailadressen ser litt merkelig ut til å virke seriøs. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Okei! Takk for svar. Da gir jeg ingen svar tilbake. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Helt klart fake. Så vidt jeg vet så er YouTube partnerskap noe man må søke om selv, og ikke noe som går noe automatikk i fra YouTube's side. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Ser nå åpenbart falsk ut, men tok meg tid til å finne ut hva den goo.gl urlen peker til og det er freedom.TM Freedom.TM er en YouTube partner. Skulle gjerne likt å vite hvorfor de bruker goo.gl url da hele greia ser mystisk ut... ------ Edit, er vel mulig spam til mange personer som driver med YT-videoer. Endret 6. september 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Nå har jeg ikke gjort noe research, men eposten ser da legit ut. Er jo flere selskaper man kan inngå avtale med, slik at det blir et "felles" nettverk med forskjellige youtube-kanaler. Feks norske Nordic Screens. ol. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Ser nå åpenbart falsk ut, men tok meg tid til å finne ut hva den goo.gl urlen peker til og det er freedom.TM Freedom.TM er en YouTube partner. Skulle gjerne likt å vite hvorfor de bruker goo.gl url da hele greia ser mystisk ut... ------ Edit, er vel mulig spam til mange personer som driver med YT-videoer. Synes også den så litt mystisk ut; sånn, e-post adressen og sånt. Hva ville du gjort? Har ikke så mange visninger enda, så kanskje jeg bør vente til jeg har flere visninger og følgere før jeg selv melder meg på? Kanskje jeg gjør det... Nå har jeg ikke gjort noe research, men eposten ser da legit ut. Er jo flere selskaper man kan inngå avtale med, slik at det blir et "felles" nettverk med forskjellige youtube-kanaler. Feks norske Nordic Screens. ol. OK. Jeg risikerer vel ikke noe om jeg prøver å bli partner? Lurer på om de trenger sensitiv informasjon. Da er det vel kanskje litt risky dersom dette kan være falskt. Nå ser det jo gyldig ut da, selve innholdet i e-posten. Endret 6. september 2015 av lillelarve Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 YouTube Partnership Program? Det er 2015, ikke 2009. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hva heter youtube kanalen din? eller hvor mange subscribers har du? Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Hva heter youtube kanalen din? eller hvor mange subscribers har du? Så langt har jeg bare 27 subscribers. Ikke det at det betyr så alt for mye; jeg gjør dette mest av alt for å ha noe å gjøre på fritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå