Potetflak er godt. Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Bestilte PVR opptak sist uke til VP-1963 dekoderen som jeg har.Problemet er at spoling på opptak fungerer ikke...2x fungerer men ikke de raskere alternativene.Foreldre har også problemer og de har ikke samme dekoder som meg.....1853 tror jeg den heter.Er dette et kjent Altibox problem eller bare vi som har vært uheldige?Har ikke så lyst å bytte dekoderen til en annen da jeg trenger visse signal uttak på baksiden av dekoder som alle (?)andre dekodere ikke har. Noe jeg kan prøve før support kontaktes? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det første man kan prøve er å restarte boksen. Ut med strømkabelen, vente litt og koble til igjen. PVR-bokser som er brukt over lengre tid med stadig nye opptak og sletting får ofte litt rare symptomer som f.eks. det som er problemet her. Da er problemet vanligvis fragmentert harddisk. Enest løsningen på det er full resetting og formatering. Ulempen da er at alle opptak forsvinner. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Det første man kan prøve er å restarte boksen. Ut med strømkabelen, vente litt og koble til igjen. PVR-bokser som er brukt over lengre tid med stadig nye opptak og sletting får ofte litt rare symptomer som f.eks. det som er problemet her. Da er problemet vanligvis fragmentert harddisk. Enest løsningen på det er full resetting og formatering. Ulempen da er at alle opptak forsvinner. Har prøvd det du foreslo før jeg postet her. Dekoderen var ny da jeg fikk den for 2 år siden,har bare ikke aktivert opptak funksjonen før nå. Får bare kontakte support å høre hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå