eriknor Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Horsepower Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 For et nydelig bilde! Skarpt og fint selv om det er tatt i fart, og en flott fargepalett var det! God plassering i flata og fin kontakt med hesten. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Et flott og skarpt action-bilde dette hvor det er hesten som kommer i fokus og ingenting annet. FLOTT!! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Et meget godt hesteportrett ! Vennlig hilse Ragnar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Takk for hyggelige ttilbakemeldinger. Det ble litt skjemende forgrunn, men jeg er spesielt fornøyd med at jeg klarte å fange hestens oppmerksomhet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Takk for hyggelige ttilbakemeldinger. Det ble litt skjemende forgrunn, men jeg er spesielt fornøyd med at jeg klarte å fange hestens oppmerksomhet. Jeg synes at forgrunnen passer ganske bra her, da det gjør bildet litt mer spennende og øker dybdefølelsen. Dette er jo et slags reportasje/miljøportrett og da er det kjekt å vise litt av omgivelsene. Ville dog dempe det ene røde strået da det blir litt vel dominerende. Ellers enig med talere ovenfor Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Takk for hyggelige ttilbakemeldinger. Det ble litt skjemende forgrunn, men jeg er spesielt fornøyd med at jeg klarte å fange hestens oppmerksomhet. Jeg synes at forgrunnen passer ganske bra her, da det gjør bildet litt mer spennende og øker dybdefølelsen. Dette er jo et slags reportasje/miljøportrett og da er det kjekt å vise litt av omgivelsene. Ville dog dempe det ene røde strået da det blir litt vel dominerende. Ellers enig med talere ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg