Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Gjensyn... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Så gøy da! Jeg er veldig glad i sånt! Flott serie med bilder som dokumenterer dette. Skal bli litt jobb å få denne turbinen i sving igjen, tenker at 30.000 kroner kommer til å forsvinne fort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Så gøy da! Jeg er veldig glad i sånt! Flott serie med bilder som dokumenterer dette. Skal bli litt jobb å få denne turbinen i sving igjen, tenker at 30.000 kroner kommer til å forsvinne fort... Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Jeg håper at de får til dette , det vil gi nærområdet et tiltrengt løft. I tillegg har de også fått laget fisketrapp i elven. Der jeg har observert ørret som hopper (vaker). Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det er så gammelt og preget av tidens tann at det burde nesten få ligge. Vakkert på sin helt spesielle måte. Men det å lage et levende museum er en flott affære som kan glede mange. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Grei historiedokumentasjon dette. Du får la oss bli oppdatert hvis noe skjer - om f.eks. sykehjemmet blir nedlagt for å finansiere gjenreisingen av bruket? Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ingvald og Roar ! Vi kan jo la det bli en kombinasjon : Museum med oss veteraner som guider . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg