Katalysator Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Det er umulig for meg å være mer enig med deg. Igjen, du har lest meldinger her på forumet en tid? Nei, jeg leste et par tråder (det vil si en, "Hate USA-tråden"). La oss ta en tenkt, hypotetisk situasjon.1. Du kommer inn på denne delen av forumet, vi ønsker deg velkommen. 2. Du poster det du har lyst å poste, istedenfor å komme med en generell kritikk av ubestemte personer sin debatteknikk. 3. Så ser vi om du trives etter hvert. Det er nok dessverre en umulighet. Etter å ha svart på innleggene i denne tråden og på et innlegg av olsen i "Hate USA-tråden" så jeg legger jeg nok opp min meget korte karriere på forumet her. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Hmmm.. synes vel ikke Katalysator sitt opprinnelige innlegg var helt på viddene, skjønt.. det hadde vel blitt mye mindre artig lesning hvis alle diskusjonene endte opp som ren sakprosa. Takk for at du synes at det ikke var helt på viddene. Jeg leser forøvrig ikke seriøse diskusjoner om seriøse temaer for å ha det gøy. Det er forøvrig litt iøyenfallende hvor sterk korrelasjonen er mellom individer som går sterkt ut mot Katalysator og individer som er flittige brukere av mer eller mindre lyssky debatt-teknikker. *grin* Jeg har nok merket meg det samme. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Katalysator: Vil du vurdere å korte ned på signaturen din? Det blir nok ikke nødvendig siden jeg slutter å poste her hvert øyeblikk. EDIT: Dessuten bruker du latterliggjøring selv. Kanskje du ikke ser det, men det er tydelig av flere av dine utspill at du spiller på akkurat det med latterliggjøring. Kanskje det ligger i underbevisstheten din? Nei det gjør jeg ikke og det skuffer meg at en moderator ikke ser det (for det er vel det du er?). Dette i tillegg til det overveldende inntrykk jeg har fått fra resten av forumet sier meg at hersketeknikker er totalt akseptabelt i motsetning til de fleste andre seriøse diskusjonsforum. Dette er også grunnen til at jeg ikke lengre blir å finne på dette forumet. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) EDIT: Dessuten bruker du latterliggjøring selv. Kanskje du ikke ser det, men det er tydelig av flere av dine utspill at du spiller på akkurat det med latterliggjøring. Kanskje det ligger i underbevisstheten din? Nei det gjør jeg ikke og det skuffer meg at en moderator ikke ser det (for det er vel det du er?) er det her du bruker 5. og prøver pålegge skyld? Kan forresten informere om at Toolshed ikke er moderator.. Endret 15. november 2003 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå