Gå til innhold

Økonomisk krise på grunn av redusert arbeid

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet i en krise på grunn av redusert arbeid. Dette skjedde plutselig. Arbeidsgiver har ikke skikkelige kontrakter, og dermed så har jeg fått en stor smell. 

Jeg jobber altfor lite nå. Og vil tjene så lite at jeg vet ikke om jeg har råd til å klare husleie, og andre regninger. Jeg har snakket med sjefen, men ser ikke ut til at han vil gi meg mer jobbing inntil videre. 

Hadde jeg bare kunne forberedt meg på "smellen" så hadde det vært lettere, men den kom brått på. Noen som har råd om hva jeg bør gjøre i en slik situasjon? Noen som vet om økonomiske støtteordninger som jeg kan benytte meg av til jeg kommer på bedre baner igjen? 

Anonymous poster hash: 5153d...f71
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær obs på at NAV-kvaliteten kan variere fra kommune til kommune, du kan gjerne holde tråden gående her også :)

Jeg pratet med Nav. Har meldt meg arbeidsledig, men jeg håper at jeg slipper å søke dagpenger, og at arbeidsgiver gir meg mer arbeid fremover. Har pratet mer med arbeidsgiver, og jeg er optimistisk etter samtalen med arbeidsgiver. Sjefen pleier alltid å være en forståelsesfull, og snill person. Så jeg får håpe at dette bare var en glipp og at jeg får mer jobbing etterhvert.

Jeg synes at jeg ble godt motatt av Nav. De var veldig behjelpelige, og ga råd.

Anonymous poster hash: 5153d...f71

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...