Lillegutt99 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hei, Jeg går på VG1 på bygg å annleg. Å jeg har fått eg rom å der vill jeg bygge et bord som er spesielt ikke etter palle bord els. Men noe som eg litt mer uvanlige å kult, Jeg bygger dette skjøl. Så kom me alt dere tenker da dere ser denne diskusjonen. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) finner mye bra på youtube. https://www.youtube.com/watch?v=xQXn-1ryDnU Denne er med vannkjøling men gir en ide om hva man kan gjøre edit:byttet link Endret 5. september 2015 av Lugmeister Lenke til kommentar
Lillegutt99 Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Finner ikke linken Lenke til kommentar
Lillegutt99 Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 finner mye bra på youtube. https://www.youtube.com/channel/UCXpg54Qi4xQARlv_j4g0-Ow Denne er med vannkjøling men gir en ide om hva man kan gjøre Finner ikke linken Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) er flere deler så bare trykk på navnet på eieren så finner du alle Endret 5. september 2015 av Lugmeister Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Har du Googlet "hjemmesnekret bord" og valgt vis bilder? Endret 5. september 2015 av 13:18 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 som regel så er youtube og google din beste venn for å finne ideer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Spørsmålet er hva bordet skal brukes til. Skal det være ett bord ved siden av en sofa så skal du ha en høyde, skal du ha skrivebord eller arbeidsbord så blir det en annen høyde igjen. Vi skal f.eks skifte bardisken i kjelleren etterhvert, og da planlegger vi en (spesial)støpt betongplate til bardisk. Lenke til kommentar
Lillegutt99 Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Spørsmålet er hva bordet skal brukes til. Skal det være ett bord ved siden av en sofa så skal du ha en høyde, skal du ha skrivebord eller arbeidsbord så blir det en annen høyde igjen. Vi skal f.eks skifte bardisken i kjelleren etterhvert, og da planlegger vi en (spesial)støpt betongplate til bardisk. Sofa bord Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Moderatormelding Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. 3 innlegg slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå