Rolf Kristensen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 5 Veteraner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Herlige grombiler alle sammen ! Ser du har fått lagt inn fire stk bilder. Tidligere var det en grense på tre. Men det er jo bare bra at dette er blitt endret. Skulle gjerne ha tatt noen bilder av disse bilene jeg også, men har vært uoppmerksom og dermed glapp det. (men ift til utlegging her på Bildekritikken er det mer enn godt nok at du presenterer disse). Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flott serie, veteraner, Rolf God helg ! Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flotte bilder du her viser av de gamle lekre veteranbilene, skulle hatt en av disse. Flott at noen tar vare på disse bilene slik at de framtidige generasjonene virkelig kan få oppleve hvordan en "urbil" ser ut og høres ut. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flotte bilder av flotte biler. Bildene er tatt slik at de fungerer kjempefint som serie. Hvis du har tolv sånne, kan du lage deg en kalender Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Her var det mange utrolig fine doninger. Flott billedserie . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 En fin samling gamlinger du har funnet her! Fint dokumentert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flott å se de 4 siste versjonene. Vet ikke helt hvorfor, men V1 minner meg om FRPs forløper Nasjonal Samling. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Mye flotte former fra svunne tider. En ting å se dem inne på museum,dette er mye bedre Å velge her blir mer å velge bil en å skille ut et bilde. Så jeg velger hele bunten .mvh ibn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige og positive tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg