Potetflak er godt. Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Anbefaler heller å kjøpe en asus rt-87u eller lignende for å så sette zyxel i bridge. Dårlig rekkevidde på wifi på zyxelen er en av grunnene. Enig at rekkevidden på den nye sentralen er dårligere. Men jeg har liten leilighet så tror det er godt nok til mitt bruk. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 https://www.altibox.no/oppkobling-til-psn Fikk testet at PS4'en fungerer til hjemme til noen andre. Merkelig at det ikke skal virke når PS4 er direkte koblet opp i mot sentralen i bro-modus? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Det er ikke sikkert det er Altibox som er problemet, et raskt søk på google viser at det er et generelt problem med ustabilt eller ikke fungerende med PS4 på nett. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 @frihetensregn: Så det du sier er at pga Sony's siste oppdatering så sluttet Psn å fungere for enkelte isp'er? Det funker for meg om jeg deler 3g via telefonen. Så da er ihvertfall verken ps4'en ødelagt eller Psn totalt nede. Siste fra Altibox: "Hei, Da anbefaler jeg at du kontakter Sony da vi har ikke registrert noen problemer fra vår side direktekoblet i bridge. Feilen ser ut til å ha startet ved siste programvare fra Sony..." Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 høres ut som din ip adresse er sperret hos playstation, får du logge deg på din konto via playstation.no på pc eller mobil? Lenke til kommentar
K2D Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Ja. Men jeg får også til å logge inn på ps3 med Altibox IP'en. Lenke til kommentar
Mr. Rallycross Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Sliter også med samme problemet her... CPL7 sentral. PS3 fungerte knirkefritt... PS4 vil ikke koble til kontoen i det hele tatt... Kommer inn på kontoen igjennom pc. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Sitter bak en zyxel sentral selv. Jeg hører vel fra dem i desember kanskje. Endret 11. mars 2016 av K2D Lenke til kommentar
K2D Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Oppdatering: Ble aldri foretatt noe bytte av hjemmesentral her.. "Løsningen ble at Altibox opprettet et eget trådløs nettverk for PS4'en (mindre en optimalt mao). Så nå er en oppe på nett i det minste. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Sitter på en 500/500 linje fra Altibox og får elendige hastigheter på ps4. Xbox og PC har god fart, mens reell fart ned på ps4 er ca 5 mb. Noe som er helt elendig i forhold til det jeg burde ha. Har prøvd det meste nå. Har satt opp en switch direkte til hjemmesentralen (ny type). Har og prøvd ps4 direkte på hjemmesentralen, og forsøkt å sette hjemmesentralen i Bridge mode, men hastigheten på ps4 endrer seg ikke. Får så dårlig fart på den at jeg som regel ikke kan bruke share play funksjonen. Har også forsøkt med google sin DNS, men det blir bare verre. Dette er farten jeg får på pc via speedtest (i den grad man kan stole på speedtest.). Så, dersom noen har noen gode forslag så tas de imot med stor takk. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Sitter på en 500/500 linje fra Altibox og får elendige hastigheter på ps4. Xbox og PC har god fart, mens reell fart ned på ps4 er ca 5 mb. Noe som er helt elendig i forhold til det jeg burde ha. Har prøvd det meste nå. Har satt opp en switch direkte til hjemmesentralen (ny type). Har og prøvd ps4 direkte på hjemmesentralen, og forsøkt å sette hjemmesentralen i Bridge mode, men hastigheten på ps4 endrer seg ikke. Får så dårlig fart på den at jeg som regel ikke kan bruke share play funksjonen. Har også forsøkt med google sin DNS, men det blir bare verre. Skjermbilde.JPG Dette er farten jeg får på pc via speedtest (i den grad man kan stole på speedtest.). Så, dersom noen har noen gode forslag så tas de imot med stor takk. sliter med det samme. Mistenker problemet ligger oss sony. Tregeeee psn servere. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Sitter på en 500/500 linje fra Altibox og får elendige hastigheter på ps4. Xbox og PC har god fart, mens reell fart ned på ps4 er ca 5 mb. Noe som er helt elendig i forhold til det jeg burde ha. Har prøvd det meste nå. Har satt opp en switch direkte til hjemmesentralen (ny type). Har og prøvd ps4 direkte på hjemmesentralen, og forsøkt å sette hjemmesentralen i Bridge mode, men hastigheten på ps4 endrer seg ikke. Får så dårlig fart på den at jeg som regel ikke kan bruke share play funksjonen. Har også forsøkt med google sin DNS, men det blir bare verre. Skjermbilde.JPG Dette er farten jeg får på pc via speedtest (i den grad man kan stole på speedtest.). Så, dersom noen har noen gode forslag så tas de imot med stor takk. sliter med det samme. Mistenker problemet ligger oss sony. Tregeeee psn servere. Snakket med Altibox og de sa at det var ingenting de kunne gjøre, men at problemet ligger hos Sony. Har snakket med andre som har Altibox og bor mer sentralt i landet, og de får helt andre hastigheter. Gir opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå