gunnar453 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Kjøpte for en stund siden to eksterne 4Tb disker. Disse inneholder WD Green EZRX disker. Etter min mening vibrerer de endel mer enn hva jeg har erfart med andre WD Green disker. Lurer derfor på om WD driver å tester diskene, og selger de dålige/vibrerende diskene billig. De eksterne diskene jeg kjøpte var jo 500 kr billigere enn selve disken som er inni. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Det har jeg aldri hørt om. Men alle diskprodusenter lager dårlige batcher med disker, så det kan godt være at du har fått en batch som ikke er helt i henhold. 1 Lenke til kommentar
Lemie Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Logisk sett er det vel 4 ting som kan gjøre at en disk vibrerer mer enn en annen. 1 - Spinhastighet 2 - Skjeve plater 3 - Kulelager 4 - Lesearm 1 - WD har noe de kaller intellipower forklart her: http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3665/~/in Mulig dette ikke funger optimalt på en ekstern HD og gjør at de spinner mer enn nødvendig. 2 - Vil vise seg tidlig og jeg nekter å tro de sender produktet ut.(Eller monterer de i hele tatt) 3 - Noe forskjell i kvalitet er det nok men tror ikke du vil merke store forskjeller i vibrasjoner, med mindre de er i ferd med å ta kvelden. 4 - Beveger seg etter skrive/lese mønster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå