superjan87 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hei. Så dette produktet på megaflis:https://megaflis.no/trend-evje-dobbel-gra.html?nosto=nosto-page-product1og lurte på om den er mulig å bruke inne? Er helt grønn på koblinger og diverse, men går det ann å montere på en ledning med en stikke på og sett den inn i kontakt inne? Skal ha skifer på en vegg i huset og belysningen opp å ned med disse er råsprekt! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Utendørsbelysning inne er ikke noe problem. Men om dy er helt grønn på koblinger og diverse er det kanskje en idè å ikke gjøre det selv? Trenger så vidt jeg vet ikke elektriker for å sette de opp om du skal koble de i en vanlig kontakt, men burde kanskje få noen du kjenner som er litt handy til å gjøre det. Ser ikke ut som om det er noe spor for ledningen, så det må du antagelig regne med å lage, men det er neppe noe stort problem. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Kommer ikke til å gjøre det selv;) Men en kompis av meg som er elektriker får gjøre det da. Men da vet jeg vertfall at det går! Tror også jeg kommer til å montere ett så par sånne type lys i stuen også.. kan jo bli rå fint! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå