bandito91 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Mamma har fått en Thompson tv for to uker siden. På natt til onsdag slo tv'en seg på midt på natten og ble værende på. Natt til torsdag slo den seg på kl 5 om natten før søster slo den av. Både jeg eller mamma mener på at vi har ikke vært borti noe som tilsier at dette skal skje. Men er det noe knapper eller snarveier vi kan ha trykt på? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Mamma har fått en Thompson tv for to uker siden. På natt til onsdag slo tv'en seg på midt på natten og ble værende på. Natt til torsdag slo den seg på kl 5 om natten før søster slo den av. Både jeg eller mamma mener på at vi har ikke vært borti noe som tilsier at dette skal skje. Men er det noe knapper eller snarveier vi kan ha trykt på? Det er jo mest sannsnylig noe feil med TV'n. Sånn skal den ikke være. Jeg tror heller ikke derre har vært borti noe instilling i dette tilfelle. Er denne TV'n kjøpt ny? Lever den isåfall tilbake på 30 dagers og kjøp en TV fra et mer kjent merke. Anbefaler å se på Sony eller Panasonic. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Enten er det en vekkefungsjon på den, eller så er det noe galt med den, eller så spøker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå