lals Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hei. jeg trenger en ny bærbar som jeg kan bruke i studiene, og er ute etter kvalitet. jeg kjøpte denne som har alt jeg trenger; SSD, full HD,15", og 8 gb ram. men var veldig misfornøyd med tastaturet på denne. så kommer til å benytte meg av angreretten. hva er det som er bra i dag? jeg har sett på dell, men jeg tror 4k skjerm blir litt for mye for den hardwaren som er i den laptoppen. og tastaturet virker veldig lite for en 15" noen som kan hjelpe? mac er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Lenovo yoga er interessante maskiner, Lenovo er verdens største pc-merke må du huske hadde sitt litt på deres pc'er mvh christoffer Lenke til kommentar
lals Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 takker for svaret. Ble visst Lenovo på meg men ikke yoga, valgte denne: https://www.dustinhome.no/product/5010874020/u41-70 er fornøyd hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå