LureLars Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hei, jeg har nå blitt eier av en 2015 modell Yamaha yz 85. Jeg har ikkje begynt å kjøre på den enda på grunn av Øreproblemer. Den har nå stått en uke i en garasje som ikke er isolert og står på en hjemmelaget stand. Den kommer nok ikke til å bli brukt før om et par uker. Er det greit at den står i et så kaldt rom? Det kan bli ned til 5-10 grader nå på denne årstiden. Burde jeg sette den inn i kjelleren? Og hva skal jeg gjøre når vinteren kommer? Skal jeg sette den inn? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Den kan stå der omså hvor lenge.Så lenge kjølevæska tåler minusgrader kan den stå der om vinteren og. Lenke til kommentar
LureLars Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Jeg vet ikke om den tåler det eller ikke ? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Da tømmer du ut kjøleveska og heller i ny som tåler noen minus, men frem til minusgradene kommer står den greit Lenke til kommentar
LureLars Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Vi skal kansje bygge ny garasje som er litt varme i til vintern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Akkurat det spiller ingen rolle, de tåler å stå ute, det er ikke en trebygd Morgan, den er jo laget for skog og mark tross alt. Bare pass på at kjølevesken tåler minusgradene som er rundt i området du bor, hvorvidt den står inne, eller ute under tak er et fett, hvis den ikke står under tak ute så sleng en presenning over. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Skal den stå veldig lenge bør du drenere forgasseren. Evt. starte den en gang i blandt. Siden det er olje blanda i bensinen kan denne ligge igjen som ei gugge i forgasseren når bensinen omsider fordamper. Lenke til kommentar
LureLars Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Hva mener "du" er veldig lenge? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 F.eks. over en hel vinter. Jeg pleier å starte min sykkel ca. en gang i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå