Lollll Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Hei Jeg har et ganske stort mellomrom mellom fortennene mine, og har alltid hatt stor usikkerhet rundt dette. Er svært redd for at andre skal synes jeg har "ekle" eller stygge tenner, og jeg har fått med vane å ikke smile med munnen åpen. Lurer på hva folk generelt sett synes om mellomrom mellom fortenner? Og hva dere synes spesielt om mitt (på bildet). Vet jeg ikke skal bry meg om hva andre mener, men akkurat på dette området har jeg veldig stor usikkerhet rundt og trenger litt bekreftelse på hva folk egentlig synes! Endret 4. september 2015 av Lollll Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hvis du treffer på mennesker som synes dette betyr noe, så er ikke dette noen jeg ville brukt mye tid og energi på. Elsk deg selv. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hvis jeg traff deg hadde jeg ikke lagt merke til det, det var ikke noe unormalt ved "mellomrommet". Smil og vær glad! Pene lepper Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg synes mellomrom mellom fortennene er sjarmerende Vær stolt og smil bredt Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Ekle tenner, er du helt forstyrra! Riktig fin er du. Endret 5. september 2015 av Vox_populi Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Du ser ung nok ut til å få dekka tannbehandling, so viss det verkeleg plagar deg kan du jo prøve tannregulering. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Du ser ung nok ut til å få dekka tannbehandling, so viss det verkeleg plagar deg kan du jo prøve tannregulering. Gratis tannbehandling for 0-18(20) år gjeld ikkje for tannregulering. Dersom ho ikkje er fylt 20, og mellomromet er minst 3 mm, vil ho få dekt 40% av utgiftene til tannregulering (rettare sagt 40% av det Helfo meiner slik behandling skal koste. Ofte vil tannlegen ha meir enn det, slik at i realiteten får ein dekt mindre enn 40%). Er ein 20 eller eldre, eller mellomromet er under 3 mm, må ein betale alt sjølv. Eg kan leggje til at ikkje alle ortodontistar vil ta på seg ei slik behandling (dømt utifrå biletet), då dei meiner det ikkje er behov. Så ho kan måtta leite litt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg, som andre her i tråden, synes et sånt mellomrom som det bare er sjarmerende. Ellers, hvis det virkelig plager deg eller du har problemer med å få tygd maten skikkelig er jo alltids tannregulering et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå