deleted Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Full fart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Veldig uvant motiv. Før jeg leste teksten din skjønte jeg ikke hva det var. Artig perspektiv! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg tror jeg velger å se dette som en abstrakt. Men som allerede nevnt før meg så ville jeg ikke sett hva dette var uten forklaringen - og ser det egentlig ikke fortsatt. Men så er jeg kanskje mer opptatt av linjer og former. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Trodde du kom med en ny gjettekonkurranse,men denne ville jeg ikke tatt så lett som palma her om dagen. Artige bilder du kommer med! Utradisjonelle. That's good! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Jeg tror jeg velger å se dette som en abstrakt. Men som allerede nevnt før meg så ville jeg ikke sett hva dette var uten forklaringen - og ser det egentlig ikke fortsatt. Men så er jeg kanskje mer opptatt av linjer og former. Roar Ja, det var også meningen. Skulle kanskje hatt en abstrakt beskrivelse og tittel... Veldig uvant motiv. Før jeg leste teksten din skjønte jeg ikke hva det var. Artig perspektiv! Takk for det datafmt. Prøver å finne alternative perspektiver på det meste. Trodde du kom med en ny gjettekonkurranse,men denne ville jeg ikke tatt så lett som palma her om dagen. Artige bilder du kommer med! Utradisjonelle. That's good! Burde vel satt igang gjettekonkurranse her og. Trodde den ville bli for lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg