RuneK Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Rudbjerg Fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har rusla der eg og ein gang men aldri fått til noe foto om jeg har vært fornøyd med, mens du gjør det enkelt og greit her :-) Bra. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Fint med personen på vei mot fyret som gir bildet litt ekstra liv. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Lurt med personer i landskapsbilder. Det hjelper litt på å sette ting i perspektiv. Personen er også veldig bra plassert ved den sandbanken slik at blikket går dit. Jeg tror en svarthvit-versjon av denne kunne ha passet bra. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Et enkelt og fint bilde hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Personen gir liv i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Takker for all tilbakemelding Hilsen Rune Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Lekkert! :-D Her har du jo bare "gullet" alt som er av komposisjon, farger, lys m.m.... Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Lekkert! :-D Her har du jo bare "gullet" alt som er av komposisjon, farger, lys m.m.... Hei Gro Takker for kommentaren Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg