Roar F. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ustoppelig Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Flott formidling av naturens evne til å ta tilbake det vi har skapt av midlertidige instalasj9ner. Flott komponert og med fine farger og lys. Dette temaet er omtalt i boken : Verden uten oss skrevet av Alan Weisman på Bazar forlag. Det er også laget en tv-serie om dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Satt en stund og grublet her. Ikke alltid dimmensjonene har noen referanser og det kan gjøre det morsomt å finne ut av.Ender med at svaret kan være en bølgeblikkplate. Mvh ibn Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Artigt formidlet. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Tankevekkende. Jeg har skikkelig sansen for den type "greie". Spesielt er de trærne med røtter som vokser mellom brosten stilige. Natur som tar tilbake det tapte. Endret 4. september 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Fine linjer og diagonaler. Ytterligere spenning i bildet vil du få ved å ta en beskjæring nede på Ca. 4 cm. for da vil nedre ramme skjære rent i den grønne diagonallinja og skape ytterligere spenning. Hva med en V2? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Naturen har en flott evne til å rydde opp i rotet vårt Tror jeg skal lese den boka som Alec refererer til...hvis jeg får tid.. Artig observasjon, fint utsnitt. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Takk for hyggelige kommentarer! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg