LureLars Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hei, vi har to katter. De elsker krabber og reker. Jeg vet at rekeskall er dårlig. De får uten skall. Er krabber og reker dårlig for katter? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Det går fint at de får det av og til. Det er jo sjømat så er sikkert en del omega3 og sånn i det. Lenke til kommentar
LureLars Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Takker, takker Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 bare husk å ha ferskt vann tilgjengelig til all tid... man skal være forsiktig med å gi salt mat til katter. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Mamma tok knekken på katten sin med reker. Katter tåler ikke mye salt. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 hunder og... men med dem ender det som regel opp med at de spyr alt opp igjen Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 katten min er så vill etter reker.. han spiser til han spyr stakkar.. når han har spydd kommer han tilbake og skal ha mer.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Det går fint om man gir litt reker av og til. Min 19 år gamle katt sniker til seg sjømat hver gang muligheten byr seg. En gang hoppet han opp på disken og åt et helt fat med rekeskall og kastet alt opp rett etterpå Lenke til kommentar
LureLars Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 19 år! Det var litt av en alder! Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 mine 2 er 15 Spreke som fy enda Lenke til kommentar
Anonymkode Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 FrihetensRegn skrev (På 5.9.2015 den 13.31): Det går fint om man gir litt reker av og til. Min 19 år gamle katt sniker til seg sjømat hver gang muligheten byr seg. En gang hoppet han opp på disken og åt et helt fat med rekeskall og kastet alt opp rett etterpå Regner med at katten ikke lever lenger, hvor gammel ble den? ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 Reker er vel salt så det skal man vel være forsiktig med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå