Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Muren... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ikke et lystig bilde, men liker det godt! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Et godt fotoarbeid. Fungerer også vel så bra i sort hvit dette. Murens dekor i farger tror jeg ville dradd for mye oppmerksomhet fra bygget. Mvh ibn Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Svart og kvit forsterkar "feelingen" i biletet. Bra! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Super serie! Flott dokumentering der 5 forskjellige motiver tydelig forteller det samme, men med forskjellig vri. Likte spesielt v3 og v4 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 V1 suverent best billed- og kompososjonsmessig, som fortelling fint med hele serien. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Absolutt en severdig serie. I V2 ville jeg tatt en beskjæring opp slik at øvre ramme hadde skåret i muren uten den åpningen der oppe. Kanskje kunne den buete delen øverst i V3 også vært fjernet for å lede blikket enda mer direkte på hølet. I V4 ville jeg klona eller kutta vekk den svarte stripa øverst til høyre. I V5 ville jeg tatt en beskjæring oppe slik at den vesle trekanten rett oppunder ovre ramme forsvant så ramma gikk akkurat der de til linjene går sammen. Nå behøver du jo ikke være enig med meg. Jeg bare forteller det jeg ser og tenker som du kan se nærmere på eller rett og slett bare forbigå i stillhet. Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 V1 er veldig bra synes jeg. Mange flater fint komponert i bildeflaten. Imponerende. Resten av serien var ikke helt på nivå med det første, men det gjør ikke så mye når v1 var såpass bra. Henning Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Oi!! Det var en superb billedserie! Flott utsnitt på alle sammen, og de står fint sammen som en serie. Dette var virkelig godt arbeid Alec. Toppers! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Dagens bilde: Flott serie som illustrerer en mørk episode i Europas historie. Serien fremstår som en helhetlig fortelling, men byr likevel på en fin variasjon i komposisjon og uttrykk. Den valgte etterbehandlingen passer godt til den dystre historien. Hvert bilde står kanskje ikke like sterkt for seg selv, men fungerer veldig bra sammen. Godt eksempel på at summen kan til tider være større enn bestandelene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Takk til dere alle for hyggelige og positive kommentarer. Og til Roar for konstruktive kritikk , jeg er enig i forslagene til beskjæring . Takker også for å ha blitt plukket ut til dagens bilde. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flott! Gratulerer med dagens bilde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flott! Gratulerer med dagens bilde! Hei Tove ! Takker . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hei, og gratulerer så mye med dagens bilde ! Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hipp hurra for deg og dagens!!! (...eller ukas som det kanskje burde hete..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hei, og gratulerer så mye med dagens bilde ! Ragnar Hei Ragnar ! Takker Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hipp hurra for deg og dagens!!! (...eller ukas som det kanskje burde hete..) Hei Helene ! Takker ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Grattis med dagens ! Fin dokumentasjon fra en dyster fortid. Kledelig med s/h her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Grattis med dagens ! Fin dokumentasjon fra en dyster fortid. Kledelig med s/h her. Mvh. Rolf Hei Rolf ! Takker! . Mvh Alec Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Gratulerer med dagens Alec. En flott bildeserie som samlet gir et sterk inntrykk. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg