lals Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hei Jeg kjøpte en Asus laptop hos netonnet.com og er ikke helt fornøyd med tastaturet på denne. Når jeg trykker inn noen knapper så føles det ikke ut som jeg trykker den inn. litt vanskelig å forklare.. men uansett. Jeg la ikke merke til dette før etter at jeg hadde avinstalert div programvare som følger med og innstalert win 10. gjelder fremdeles angreretten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg fikk negativ respons på samme problematikk hos Komplett. Jeg var så misfornøyd med den tilslutt at jeg bare kjøpte en ny - tror den ligger i boden enda. Problemet var visst at jeg hadde tatt den i personlig bruk selv om den var innenfor angrerett. Forøvrig hatt samme problemstilling på mobil også.... så det vel knapt mulig å få testet ut produktene skikkelig før angreretten forsvinner. Når det gjaldt mobiltelefon sa de at så fort jeg hadde satt i sim-kort og ringt med den så gjaldt ikke angreretten. Man kan kun slå den på, på samme måte som om man kikker i butikken. Lenke til kommentar
Drakesel Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Angreretten gjelder hvis du kan returnere varen i samme/tilmæret stand som varen var ved anskaffelse. Angreretten krever ingen årsak til retur, men forutsetter at du leverer varen tilbake i "tilnærmet samme stand" som den ble levert. At du har avinstallert div programvare, og/eller oppgradert til Win10, vil nok ansees som irrelevant i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Drakesel Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Angreretten gjelder hvis du kan returnere varen i samme/tilmæret stand som varen var ved anskaffelse. Angreretten krever ingen årsak til retur, men forutsetter at du leverer varen tilbake i "tilnærmet samme stand" som den ble levert. At du har avinstallert div programvare, og/eller oppgradert til Win10, vil nok ansees som irrelevant i denne sammenheng. Rettlelse: Selvfølgelig hvis da oppgradering av OS ikke innbefattes av " endring eller beringelse" av varen, PCn du kjøpte vil jo ikke være i "samme" stand, pga oppgraderingen til Win10, UANSETT angrett via angrettloven ved "fjernsalg" vil hjelpe deg, og en nettbutikk innenfor denne frist, forutsett at vare er i "original" stand vil nok ikke nekte deg retur Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hva med å kjøre recovery før retur? 2 Lenke til kommentar
Drakesel Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hva med å kjøre recovery før retur? Seff, glemte at det er mulig, kjør på Lenke til kommentar
lals Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Hva med å kjøre recovery før retur? hehe. selvfølgelig:) takk skal du ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå