lena23 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hei! Jeg skal kjøpe en gaming pc, den første! Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe, ikke vet jeg hva jeg skal se etter heller....Jeg har ikke lyst å bygge en, men trenger en som tåler tunge spill, trenger ingenting fancy eller noe slikt. pris spiller også en rolle, men er villig til å betale vis det er det som skal til. Håper det er noen som kan sende meg i riktig retning Takk for svar. jente 23 Lenke til kommentar
Drakesel Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 hvilke spill er det snakk om? har du et budsjett? Lenke til kommentar
lena23 Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 altså budsjettet ligger vel rundt 7-10, men jo billigere jo bedre...Witcher 3 for eksempel, slike spill Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Skal det være inkludert skjerm, mus, tastatur og høytalere? Endret 4. september 2015 av sun-home Lenke til kommentar
lena23 Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Skal det være inkludert skjerm, mus, tastatur og høytalere? mus og tastatur har jeg, høyttaler og skjerm må jeg ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå