rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Snip... Neida, kremt, dette er ikke en video om det. Den videoen har blitt brukt for å latterliggjøre en rekke ting. Den var nesten litt morsom en stund i begynnelsen, men det er ikke noe særlig gøy lenger nå. Den er, for å si det forsiktig, oppbrukt. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 ...og hvordan jeg har kommet til den konklusjonen. Var det ikke du som sa litt lenger opp her at det var bare dumt å være så opptatt av å komme til konklusjoner da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Neida, kremt, dette er ikke en video om det. Den videoen har blitt brukt for å latterliggjøre en rekke ting. Den var nesten litt morsom en stund i begynnelsen, men det er ikke noe særlig gøy lenger nå. Den er, for å si det forsiktig, oppbrukt. Den har dog en rekke fine poeng, som du antagelig ikke har lyst til å innse. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Neida, kremt, dette er ikke en video om det. Den videoen har blitt brukt for å latterliggjøre en rekke ting. Den var nesten litt morsom en stund i begynnelsen, men det er ikke noe særlig gøy lenger nå. Den er, for å si det forsiktig, oppbrukt. Den har dog en rekke fine poeng, som du antagelig ikke har lyst til å innse. Alle poeng man er enig i fra sitt eget perspektiv blir nok ansett som fine poeng. Men det betyr jo ikke at andre nødvendigvis er enig i at de tingene som pekes på er noe problem. Ingenting annet å innse enn at folk har ulike behov og ser etter ulike løsninger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 ...og hvordan jeg har kommet til den konklusjonen. Var det ikke du som sa litt lenger opp her at det var bare dumt å være så opptatt av å komme til konklusjoner da? Riktig, det er dumt å være så opptatt av at alle skal komme til en felles konklusjon. Leser du innleggene mine? Eller misrepresenter du de med vilje? AtW 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 ...og hvordan jeg har kommet til den konklusjonen. Var det ikke du som sa litt lenger opp her at det var bare dumt å være så opptatt av å komme til konklusjoner da? Riktig, det er dumt å være så opptatt av at alle skal komme til en felles konklusjon. Leser du innleggene mine? Eller misrepresenter du de med vilje? AtW Jeg leser de. Med en viss fascinasjon...:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Om du ikke synes den delen av diskusjonen er nyttig, så ikke ta det opp. Jeg svarer på dine feilaktige påstander om mine utsagn, synes du ikke det er noe å diskutere, slutt med påstandene. AtW Jeg synes det er interessant hvordan du gang på gang snor deg unna en skikkelig diskusjon fordi du er så redd for å innrømme at du stort sett tar feil. Du tyr til metadiskusjon for å bevise (mest for deg selv) at du har rett. Desverre så kommer dette til kort når du møter folk med et større intellektuellt nivå. Som her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) ...og hvordan jeg har kommet til den konklusjonen. Var det ikke du som sa litt lenger opp her at det var bare dumt å være så opptatt av å komme til konklusjoner da? Riktig, det er dumt å være så opptatt av at alle skal komme til en felles konklusjon. Leser du innleggene mine? Eller misrepresenter du de med vilje? AtW Jeg leser de. Med en viss fascinasjon...:-) Så bra, da foretrekker jeg at du ikke med vilje lyver om det jeg skriver. AtW Endret 6. september 2015 av ATWindsor 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Om du ikke synes den delen av diskusjonen er nyttig, så ikke ta det opp. Jeg svarer på dine feilaktige påstander om mine utsagn, synes du ikke det er noe å diskutere, slutt med påstandene. AtW Jeg synes det er interessant hvordan du gang på gang snor deg unna en skikkelig diskusjon fordi du er så redd for å innrømme at du stort sett tar feil. Du tyr til metadiskusjon for å bevise (mest for deg selv) at du har rett. Desverre så kommer dette til kort når du møter folk med et større intellektuellt nivå. Som her på diskusjon.no. Bare ta opp det du mener er endel av den "skikkelige diskusjonen", og der du mener jeg tar feil om konkrete ting, om du synes det er mer ønskelig. Det er du som driver metadiskusjon nå. AtW 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 nå tråden er blitt slik som den er så kan man jo like god spørre hva som er så bra med bare noe få for viljen sin når det lages data dingser ? resten må da bare innfinne seg med det andre har bestemt/ ønsket seg . for eller mot røykdetektor på telefonen for eller i mot kortleser for eller mot større batteri for eller i mot utskiftbart batteri o.s.v. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 nå tråden er blitt slik som den er så kan man jo like god spørre hva som er så bra med bare noe få for viljen sin når det lages data dingser ? resten må da bare innfinne seg med det andre har bestemt/ ønsket seg . for eller mot røykdetektor på telefonen for eller i mot kortleser for eller mot større batteri for eller i mot utskiftbart batteri o.s.v. For eller imot større profitt Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Så bra, da foretrekker jeg at du ikke med vilje lyver om det jeg skriver. AtW Vel. Dette har vært småmorsomt en stund. Men når du kaller de du diskuterer med for løgnere, så er liksom litt av moroa borte. Kanskje jeg snakker med deg igjen når du har fått noe mer fornuft i dine kommentarer. Vi får se... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 For eller imot større profitt For! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Om du ikke synes den delen av diskusjonen er nyttig, så ikke ta det opp. Jeg svarer på dine feilaktige påstander om mine utsagn, synes du ikke det er noe å diskutere, slutt med påstandene. AtW Jeg synes det er interessant hvordan du gang på gang snor deg unna en skikkelig diskusjon fordi du er så redd for å innrømme at du stort sett tar feil. Du tyr til metadiskusjon for å bevise (mest for deg selv) at du har rett. Desverre så kommer dette til kort når du møter folk med et større intellektuellt nivå. Som her på diskusjon.no. Bare ta opp det du mener er endel av den "skikkelige diskusjonen", og der du mener jeg tar feil om konkrete ting, om du synes det er mer ønskelig. Det er du som driver metadiskusjon nå. AtW Dette har jo jeg allerde gjort. Dine svar har gått på at du ikke mente det du sa i begynnelsen. Så mente du det likevel. Gudene vet hva du mener nå. Syns du fortsatt at funksjonen er useless? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 For eller imot større profitt For! det er typisk deg . profitten er viktigere en kundene. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 For eller imot større profitt For! det er typisk deg .profitten er viktigere en kundene. Prøv å være kunde hos en bedrift som ikke tjener penger... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 For eller imot større profitt For! det er typisk deg .profitten er viktigere en kundene. Prøv å være kunde hos en bedrift som ikke tjener penger... prøv å drive en bedrift som kun er opptatt av å få mest mulig profitt fra kundene 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Om du ikke synes den delen av diskusjonen er nyttig, så ikke ta det opp. Jeg svarer på dine feilaktige påstander om mine utsagn, synes du ikke det er noe å diskutere, slutt med påstandene. AtW Jeg synes det er interessant hvordan du gang på gang snor deg unna en skikkelig diskusjon fordi du er så redd for å innrømme at du stort sett tar feil. Du tyr til metadiskusjon for å bevise (mest for deg selv) at du har rett. Desverre så kommer dette til kort når du møter folk med et større intellektuellt nivå. Som her på diskusjon.no. Bare ta opp det du mener er endel av den "skikkelige diskusjonen", og der du mener jeg tar feil om konkrete ting, om du synes det er mer ønskelig. Det er du som driver metadiskusjon nå. AtW Dette har jo jeg allerde gjort. Dine svar har gått på at du ikke mente det du sa i begynnelsen. Så mente du det likevel. Gudene vet hva du mener nå. Syns du fortsatt at funksjonen er useless? Nei, jeg synes funksjonen er det jeg sa fra dag 1 "Ganske useless". Jeg har ikke endret på den vurderingen så langt i denne tråden. Jeg har aldri sagt jeg ikke mente det. AtW 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Så bra, da foretrekker jeg at du ikke med vilje lyver om det jeg skriver. AtW Vel. Dette har vært småmorsomt en stund. Men når du kaller de du diskuterer med for løgnere, så er liksom litt av moroa borte. Kanskje jeg snakker med deg igjen når du har fått noe mer fornuft i dine kommentarer. Vi får se... Om du faktisk mener at du leser innleggene mine, så er det konklusjonen, for du svarer som om jeg skriver helt andre ting enn jeg sier. Det er forsåvidt en tredje mulighet også, nemlig at du leser det, men ikke forstår det. AtW 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 prøv å drive en bedrift som kun er opptatt av å få mest mulig profitt fra kundene Egentlig gidder jeg ikke snakke med deg, men du skal få en sjanse til å svare på ett spørsmål: Nevn en aksjebedrift om IKKE er opptatt av å skape mest mulig profitt, hvis du kan? ...og jo, ett til...: Nevner du de globale suksessbedriftene innen IT som ligger på rundt 20% profittmargin, er du snill...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg