Magnar Bruvik Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 I det grønne. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Meget skarp og fin makro hvor farger og beskjæring er veldig bra. Rolig og fin bakgrunn i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Wow , disse makroene dine er utrolige . Superskarp flue , flott fargepalett og en vidunderlig bokeh. Jeg sier som langrennsjentene : jeg bøyer meg i hatten. Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Super-flott bilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Ikke noe jeg med mine ustødige juklafingre ville forsøkt på dette. Men siden du nevner en kopling av tre bilder så sitter jeg her og lurer på om en kant som smalner oppover mot flua var der originalt eller om det er sammenføyningen som ikke passa helt. Uten forklaringa under bildet ville jeg aldri fått en slik tanke, Men nå kom den altså. Tror jeg muligens har kommentert bildet tidligere, men da på dotten og uten dette spørsmålet som egentlig er uvesentlig for bildet er jo helt topp. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Flott makro igjen MB God h...elg ! LO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg