Torstein Norum Bugge Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Nå er også leveringstid og prisen klar.I mars kan du forhåndsbestille Tesla Model 3 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Da kjøper jeg meg en. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg vet ikke om jeg ville hatt de dørene. De er forfordelig upraktiske om man skulle hatt noe på taket 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Det å ha noe på taket er vel i seg selv upraktisk. Man har en god del ekstra plass inni bilen siden man har bagasjerom både foran og bak, og den har tilhengerfeste som kan brukes til å frakte blant annet sykler. Forøvrig så tviler jeg på at Model 3 kommer til å ha falkedører. Jeg håper virkelig rekkevidden på model 3 blir bra uten å måtte begi seg opp i den dyreste utgaven. Har virkelig lyst på en. Fant forøvrig nettopp ut at det ikke går an å ta bort en "like" som er blitt gitt på artikkelsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg