Gå til innhold

Avkoblingstips much needed!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leser ganske mye til eksamen, så jeg har lagt til meg ganske gode arbeidsvaner og rutiner, men jeg er verdensmester på å stresse!  Har en uvane der jeg konstant tenker fagfagfag, uten at jeg egentlig vil det selv (eller bryr meg så mye for den saks skyld)

Poenget mitt er vel at jeg stresser litt mer enn nødvendig og lurer på om noen har noen gode tips for å koble av og tenke på andre ting? Dette gjelder spesielt i pausene. Hva kan jeg gjøre i pausene som får meg til å senke skuldrene litt før jeg hopper over på neste tema?

På forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg leser ganske mye til eksamen, så jeg har lagt til meg ganske gode arbeidsvaner og rutiner, men jeg er verdensmester på å stresse!  Har en uvane der jeg konstant tenker fagfagfag, uten at jeg egentlig vil det selv (eller bryr meg så mye for den saks skyld)

Poenget mitt er vel at jeg stresser litt mer enn nødvendig og lurer på om noen har noen gode tips for å koble av og tenke på andre ting? Dette gjelder spesielt i pausene. Hva kan jeg gjøre i pausene som får meg til å senke skuldrene litt før jeg hopper over på neste tema?

På forhånd, takk! :)

Trene, gjøre noe som får hjernen over på andre tanker(spill?), ha en samtale om noe helt annet med folk osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...