fjarle Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Smartklokker er sjelden så gjennomførte ved lansering.SNIKTITT: Klokkerent fra Samsung Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 4. september 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2015 Fremdeles noen som syns "apple watch" er pen? 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg tommyb Skrevet 4. september 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2015 "Om vi skulle ha noen innsigelser på Gear S2 er det kanskje følelsen av at Samsungs klokke er litt liten i begge versjoner." U crzy. Det er nok å velge i for de som liker monsterklokker, på tide det kommer noe som faktisk får plass i skjorteermet. 10 Lenke til kommentar
eirikbj Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 begynne å nærme seg at jeg får lyst å prøve en PS. hva med en facebook-plugin her? egentlig helt utrolig jeg gadd å registrere meg å skrive dette 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Endelig en smartklokke som ser ut som en klokke. Blir nok mitt første smartklokkekjøp det her. 2 Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil. 2 Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil. Du mener selvfølgelig høyre bukselomme, ikkesant? 5 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil. Folk betaler og tusenvis av kroner for noe som ikke er skritteller på armen også. Ser ikke noe problem med noe som faktisk fungerer som begge deler - dvs en pen klokke og skritteller med mer. 2 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil.Du mener selvfølgelig høyre bukselomme, ikkesant? Enig der, hvilket uanstendig vesen har den i venstrelommen? Forøvrig synes jeg dette med smartklokker begynner å ligne noe nå. Samtidig skuffer Samsung meg alltid, så jeg kommer til å holde på min Pebble en stund til. Endret 4. september 2015 av bellduck 2 Lenke til kommentar
login80 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Folk betaler tusenvis av kroner for det som i praksis er en skritteller på armen... alt det andre ligger rett ved siden av i venstre bukselomme og kalles en mobil.Du mener selvfølgelig høyre bukselomme, ikkesant? Enig der, hvilket uanstendig vesen har den i venstrelommen? Forøvrig synes jeg dette med smartklokker begynner å ligne noe nå. Samtidig skuffer Samsung meg alltid, så jeg kommer til å holde på min Pebble en stund til. Lommemannen hadde nok mobilen i venstre.. 2 Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 tizen os... crap. 1 Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Synes produktet var svært attraktivt helt til jeg leste tizen os. Om dette faktisk er ubrukelig eller ikke vet jeg ikke, men får frysninger på ryggen av slikt. Kommunikasjonen med mobil er det viktigste i en smart-klokke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fungerer den innebygde heart rate monitoren under vann? = svømmeklokke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 nope. Dæskerten! Sånn litt på siden. Vet du/noen om det finnes treningsklokker som registrerer pulsen (innebygd sensor i klokken) under vann? Må seff være noen lunde pålitelig. Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Polar som sender analoge signal går under vann. Bluetooth SMART og ANT+ fungerer derimot ikke spesielt bra. Edit: Beklager, så ikke det om innebygget sensor, det jeg siktet til var sending fra brystbelte til klokke. Endret 4. september 2015 av IceHeim Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har ikke vært positivt innstilt til smartklokkene som har kommet hittill. Men denne fikk jeg lyst å prøve. Må si at den ser rå ut 2 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Synes nå at utgaven i blankt sort ser rimelig jalla plastikk ut. Liker at flere lager smartklokker med rund skjerm. venter bare på at klokkene blir slankere, men jeg venter sikkert forgjeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg