foenix Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg trenger en rimelig reserve-pc til nettbruk i tilfelle min stasjonære skulle svikte og lurte på hvilken jeg burde gå for. Jeg ser de rimeligste starter i underkant av kr. 2000.- Er det noen av disse som holder for mitt bruk.. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Dette er den billigste du bør vurdere: Lenovo G50-80 15.6" bærbar PC Selv om det burde være 8 GB ram og SSD på 250 GB så holder den en stund til ditt bruk. De andre er for svake så de holder nok muligens maks 1 år før man går lei. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hehe. Så du mener seriøst at man trenger 8 GB Ram og SSD på 250 GB for å kunne surfe? Fantastisk. For det er jo feil. Bare sånn for å ha sagt det. 1 Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Som en reservemaskin kun til surfing vil det meste være greit. Ville ha prioritert å få SSD i den, slik at den ikke er så treg. Det får du i maskiner ned til 2500kr. Og nei, man trenger ikke 250gb lagring, eller Intel core i3 til så enkelt bruk. Men spiller ikke tusenlappen noe rolle så kjør på. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Som en reservemaskin kun til surfing vil det meste være greit. Ville ha prioritert å få SSD i den, slik at den ikke er så treg. Det får du i maskiner ned til 2500kr. Og nei, man trenger ikke 250gb lagring, eller Intel core i3 til så enkelt bruk. Men spiller ikke tusenlappen noe rolle så kjør på. Dersom du kjenner til en rimeligere maskin som ikke er så mye dårligere en Lenovoen, så gi meg gjerne en link.. Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE80MJ006WMT/lenovo-ideapad-100-15-6-barbar-pc-sort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå