Martin H Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Hei. Vet ikke om dette er rett del av forumet å poste i, men fant ikke noe mer passende. Jeg har et problem med PC'en, rettere sagt en ulyd, som jeg tror kommer fra skjermkortet. Er det noen som bor i Bergen sentrum som har en stasjonær PC jeg kunne prøvd å koble skjermkortet til? For å finne ut om det faktisk er der problemet sitter. Endret 4. september 2015 av Martin H Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Start maskinen uten skjermkortet i, da vil du jo høre om en eventuell (konstant) ulyd er borte... Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Nei, for lyden er ikke konstant. Den kommer kun under last av skjermkort. Men om det er selve kortet, strømforsyningen, eller HK sin skyld, er ikke så enkelt å si. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1681833&do=findComment&comment=22737530 Endret 4. september 2015 av Martin H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå