Nicklas Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei Her for noen dager siden så jeg en reklame på MTV, det var for Sony Walkman eller noe. Så lurte jeg på om noen vet hvilken sang det er de spiller i den reklamen ? Sangen går noe med : Ring dinge ding, osv ... ehe Håper noen vet hva den sangen heter ... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Dr. Dre: Keep Their Headz Ringin Forøvrig en kongelåt !!! men er ikke sikkert det er sony sin da, siden jeg ikke har sett reklamen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 nei .... tror ikke det er den sangen Noen andre forslag ? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Trenger virkelig å vite hva denne sangen heter .... Kan noen væresåsnill å hjelpe meg med å finne den ? Håper på mange svar snarest .... Lenke til kommentar
hainz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hmmmz, ja den heter "RING MY BELL" og finnes i et utall versjoner og artister. Bare søk litt f.eks på Kazaa Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 lasta ned den sangen men det var ikke den .... Vet noen andre det da ? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Man har jo alltids "Passion Fruit - The Rigga Ding dong Song", men den er jo så tragisk at jeg nekter å tro på at Sony har brukt den i en reklame.. Men men, du kan jo sjekke den. Tidig første gang men hører den, så er det slutt. (er ikke sikkert at den er tidig første gang en gang..) Dings Endret 12. november 2003 av Dings Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 ring my bell elns. ja Hvis det var en dance låt, har jeg sangen, men husker ikke artistnavnet! "ringa ding ding ding dong, please connect me to prince charlie...." elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå